پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 مرداد 1399 ساعت 20:05:: شناسه خبر: 82937

خبرهای خوش موحد در آیین تجلیل از خبرنگاران کهگیلویه بزرگ

حجت الاسلام سید محمد موحد در آیین تجلیل از خبرنگاران گفت:کارخبرنگاری ادامه راه و سیره امام زین العابدین و حضرت زینب است و  رضای خدا باید در این مسیر و در این جایگاه اولویت داشته باشد تاجایگاه وقداست خودراحفظ کند.

صدای جنوب :

حجت الاسلام سید محمد موحد در آیین تجلیل از خبرنگاران گفت:کارخبرنگاری ادامه راه و سیره امام زین العابدین و حضرت زینب است و  رضای خدا باید در این مسیر و در این جایگاه اولویت داشته باشد تاجایگاه وقداست خودراحفظ کند.

نماینده کهگیلویه بزرگ گفت:مجموعه خبرنگاران دستگاه تنویرافکارعمومی هستند و قدردانی از حمایت همه خبرنگاران همراه ومنتقد اصل فراموش نشدنی برای اینجانب است.

موحد با انتقاد از فضای تخریبی در جامعه ادامه داد:نقد منصفانه ضروری است و دفترعمران وتوسعه که برای شهری چون کرمان تشکیل شده از همه فکرها درآن حضور دارند و یا در اصفهان فارغ از مسائل چپ وراست همه متحد برای توسعه آن گام برمبدارندامادراستان ما چنین چیزی وجودندارد و متاسفانه خودزنی های زیادی وجودداردوبراین باورم که زمینه رشد فرزندان این دیار بایدفراهم شود.

این نماینده مجلس درزمینه مطالبه عمومی درباره بیمارستان لنده  تاکیدکرد این پروژه زودترازموعد به بهره برداری می رسد، زیرااعتقاد به کلنگ بدون حاصل ندارم و مردم هم خواهان کلنگ های بی خاصیت نیستند.

وی تاکید کرد:درطول هفته دوجلسه برای کارهای عمومی چون پتروشیمی و فسفات وسایر طرح ها دارم.

موحد تصریح کرد: جاده پاتاوه‌ دهدشت منطقه رااز بن بست خارج میکند.

وی با اشاره به فعالیت همه طرح هاگفت:در حوزه چرام  و کارخانه فسفات بهمن ماه زمینه اشتغال برای۱۷۰ نفربه صورت مستقیم فراهم می‌شود.

موحد گفت:خام فروشی معدن در سرفاریاب اشتباه است و با مدیر عامل ایمیدرو دراین زمینه صحبت کرده ام و خواهان تسریع امور دراین زمینه هستیم.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:سازمان بین المللی انرژی وایمیدور نگاه ویژه ای به کارخانه فسفات چرام دارند.

وی افزود:برخی موانع وجوددارد که دراین زمینه باید دست ازتلاش خودبرنداریم تا  سرعت پروژه ها چون پتروشیمی بیشتر شود.

موحد گفت:خبرنگاران باید زبان این طرح هاباشند و آنهارا رصد کنند.

وی ورودی به شهرهای منطقه را فاقد چهره مناسب شهری دانست و گفت :شهریت ومدنیت وسوابق این شهرها بایداولویت داشته باشد وبامسیولان صحبت نیزشده است.

موحد تصریح کرد:خبرنگاران کهگیلویه بزرگ توانا هستند و ما دراین راستا و اهمین به ارتباط مستمر باخبرنگاران، یکی از خبرنگاران را  در دفتر ارتباطات‌ مردمی منصوب خواهیم کرد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت