پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 شهریور 1399 ساعت 21:06:: شناسه خبر: 83481

تقدیر فرمانده سپاه فتح از اقشار بسیج / اقشار بسیج استان به صورت جهادی پای کار هستند

تقدیر فرمانده سپاه فتح از اقشار بسیج / سردار خرم دل : مجموعه اقشار بسیج استان به صورت جهادی پای کار هستند فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد صعودی اقشار مختلف بسیج استان تقدیر کرد و گفت: مجموعه اقشار بسیج استان به صورت جهادی پای کار هستند سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل فرمانده سپاه […]

تقدیر فرمانده سپاه فتح از اقشار بسیج / سردار خرم دل : مجموعه اقشار بسیج استان به صورت جهادی پای کار هستند فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد صعودی اقشار مختلف بسیج استان تقدیر کرد و گفت: مجموعه اقشار بسیج استان به صورت جهادی پای کار هستند سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور در ساختمان ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح استان ضمن برررسی مسائل و مشکلات اقشار بسیج در نشست شورای هم اندیشی و هم افزایی شرکت و با مسئولان اقشار دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این دیدار ضمن تسلیت ایام محرم، روند فعالیت ها در ستاد تخصصی بسیج اقشار استان را صعودی دانست و گفت: اگر نوع فعالیت ها و حساسیت در مجموعه اقشار بسیج را رصد کنیم جهت حرکت آن رو به بالا است و این اتفاق خوب و مبارکی است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل ابراز داشت: فعالیت هایی که مجموعه اقشار بسیج استان انجام می دهند شاید در کمتر جایی مشابه آن مشاهده شود اما در پرورش و انتقال این فعالیت ها به جامعه مشکلاتی وجود دارد و در این زمینه برخی اقشار موفق بوده و برخی باید بیش ازبیش تلاش کنند.

وی بیان کرد: اقشار و پایگاه های محلات حلقه وصل به سپاه هستند و چیزی که سپاه را متفاوت و سرآمد کرده بسیج است.

سردار خرم دل ابراز داشت: مجموعه اقشار بسیج در استان به صورت جهادی پای کار هستند و خدمات ارزشمندی در حوزه های عمرانی, پزشکی، گروه های جهادی و … را به مردم ارائه می دهند .

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: باید از ظرفیت اقشار بسیج برای حل مسائل جامعه استفاده شود و این موضوع ارزشمند است.

وی گفت: همه اقشار بسیج وظیفه داریم امید افرینی در جامعه و امید به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم و ظرفیت های بسیار خوبی در این زمینه وجود دارد.

سردار خرم دل به خدمات رسانی اقشار مختلف بسیج در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: فعالیت های بسیار خوبی از سوی سپاه و بسیج در مناطق مختلف ارائه می شود که این عملکرد ها باید مستند سازی و اطلاع رسانی شوند.

فرمانده ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ارتباط سپاه و بسیج در استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح بسیار خوبی است و تعامل مناسبی با مسئولان و مدیران مختلف استان نیز وجود دارد.

 

 

وی خواستار استفاده از ظرفیت های مختلف اقشار بسیج در اردوهای جهادی شد و گفت: در این اردوها می توان با همپوشانی برخی خدمات در حوزه های مختلف توسط پزشکان, طلاب، مشاورین ، مهندسین و … را به جامعه هدف ارائه کرد.

در این نشست سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح نیز ضمن خیر مقدم به فرمانده سپاه فتح و هیات همراه به تشریح برخی فعالیت ها و همچنین مسائل و مشکلات موجود و پیش روی اقشار بسیج استان اشاره کردند.

مسئولان اقشار بسیج سپاه فتح نیز در این دیدار مهمترین مسائل و مشکلات قشر خود را برای فرمانده سپاه فتح تشریح کردند و سردار خرم دل نیز قول بررسی و پیگیری دادند.

در پایان این نشست نیز از مسئولان سازمان بسیج کارمندان ، سازمان بسیج رسانه, سازمان بسیج جامعه زنان, سازمان بسیج مهندسین کشاورزی، سازمان بسیج حقوقدانان, سازمان بسیج مهندسین عمران ، سازمان بسیج دانش آموزی و بسیج عشایری که رتبه های برتر اشراف را کسب کرده بودند با حضور فرمانده سپاه فتح با اهدای لوح سپاس و جوایزی تجلیل شدند.

**ربیعی**

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت