پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 شهریور 1399 ساعت 00:06:: شناسه خبر: 83502

خوابگاه شبانه‌روزی خواهران دیشموک کلنگ‌زنی شد

خوابگاه شبانه‌روزی دختران دیشموک با اعتبار ۸۰میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

صدای جنوب :

با حضور معاون توسعه منابع استاندار، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس، نادیا صداقت مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی پروژه احداث خوابگاه شبانه‌روزی دیشموک کلنگ‌زنی شد بازدید از جاده ملی پاتاوه به دهدشت ازدیگربرنامه های این هیات بود.

حجت الاسلام موحد نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی در بازدید از جاده پاتاوه-دهدشت  با بیان اینکه توسعه راه اصلی ترین فاکتور زیر بنایی در نیل به توسعه در کهگیلویه می باشد تصریح کرد:در طول مدتی که این مسئولیت را بر عهده گرفته ام هماهنگی هایی را در تامبن اعتبار تا مطالبات پیمانکار جهت تسریع فعالیت پروزه انجام داده ام .وی با تاکید بر اینکه حوائج مردم بر ما مسئولین نعمت است گفت:شرط موفقیت در خدمتگزاری رهایی از بازی ها و گرایش های سیاسی است .

علیرضااتابک هم با تاکید بر نظارت بر پروزه های عمرانی عنوان کرد :در راستای تکمیل طرح بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار از محل پرداختهای سازمان برنامه و بودجه و حمایت دفتر مقام معظم رهبری به پروزه تزریق خواهد شد .
وی گفت در صورت همکاری قرارگاه این پروزه تا پایان سال به بهره برداری اولیه خواهد رسید .

آذر صفایی نیز در  مراسم کلنگ زنی خوابگاه دختران دیشموک اظهار داشت: ساخت خوابگاه دختران دغدغه و مطالبه به حق مردم دیشموک بود که استاندار طی یک سال برای اجرای آن تلاش‌هایی در سطح ملی داشت.


معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مسوولان شهرستان و بخش نیز طی این مدت پیگیر بودند و برای پایان این دغدغه بنیاد برکت پای کار شد.
مدیرکل نوسازی،تجهیز و توسعه مدارس در این مراسم اظهار داشت: خوابگاه شبانه‌روزی با مشارکت بنیاد برکت احداث می‌شود.


کرمی اعتبار این پروژه را هشت میلیارد تومان اعلام کرد و گفت:  ۲۵ میلیارد ریال از این اعتبار از سوی بنیاد برکت و مابقی از محل اعتبارات ملی تامین خواهد شد.
این مسوول گفت: عملیات اجرایی پروژه تا دو ماه آینده شروع می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت