پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 شهریور 1399 ساعت 17:06:: شناسه خبر: 84270

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد :

فاز نخست یادمان شهدای گمنام یاسوج هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۲۱ یادمان شهدای گمنام طی دو سه سال اخیر افتتاح و به بهره‌برداری رسیدند که تپه نورالشهدای یاسوج یکی از این یادمان‌ها است که فاز اول آن هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسد.

صدای جنوب :

سرهنگ امیرعباس آسمند در نشست شورای هماهنگی امور ایثارگران که به چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس اختصاص داشت، گفت: در این هفته که از سوم خرداد آغاز شده ۹۴۶ برنامه اجرا شده و خواهد شد.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و دفاع مقدس ۳۱ شهریور برگزار و ۵۰۰ نفر از رزمندگان در یاسوج، ۳۰۰ نفر در گچساران و بقیه شهرستان‌ها ۱۵۰ نفر تجلیل می‌شوند.

 

وی بیان کرد: در شهر یاسوج در برنامه ویدئو کنفرانسی در محضر مقام معظم رهبری از فرمایشات ایشان بهره‌مند خواهیم شد که قبل از آغاز این برنامه افتتاح نمایشگاه و رونمایی از چند کتاب تاریخ شفاهی خواهیم داشت.

 

وی با بیان اینکه تا پایان سال ۴۴ عنوان کتاب چاپ و رونمایی می‌شود، افزود: این کتاب‌ها در حوزه خاطرات، نمایشنامه، شعر و زندگینامه است

 

این مسوول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح‌های عمرانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در حوزه عمران علاوه بر یادمان‌های دفاع مقدس بیش از ۸۰ درصد طرح‌های عمرانی ساماندهی شدند.

 

آسمند عنوان کرد: ۲۱ یادمان شهدای گمنام طی دو سه سال اخیر افتتاح و به بهره‌برداری رسیدند که تپه نورالشهدای یاسوج یکی از این یادمان‌ها است که فاز اول آن هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی بیان کرد: ۴ یادمان به اتمام نرسیده که تا پایان امسال یادمانی نیست که کار اجرایی داشته باشد، ضمن اینکه مجتمع فرهنگی با هدف احیاء تفکر دفاع مقدس احداث می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت