پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 شهریور 1399 ساعت 22:06:: شناسه خبر: 84303

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در لنده/تجلیل از ۱۵۰رزمنده دوران دفاع مقدس برای اولین بار

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس گفت:در هفته دفاع مقدس امسال بیش از ۵۰برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار که مهمترین آنان تجلیل از ۱۵۰رزمنده دوران دفاع مقدس برای اولین بار است.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده،  اسفندیار مختاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم و سلامت در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس گفت:هفته دفاع مقدس، هفته پاسداشت عزت و اقتدار شاهدان شهیدی است که با نثار جان خویش به مصاف دشمن رفتند تا ذره ای از این خاک به دشت دشمن نیفتد.

وی افزود: عزت و اقتدار امروز ما مرهون جانفشانی ها و ایثارگری رزمندگانی است که به برکت همین جانفشانی ها امروز ایران نقشی تعیین کننده در بسیاری از مسائل کشور دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: تحریف و جابجایی جلاد با شهید از عمده فعالیت های دشمنان است که باید این رویکرد که توطئه دشمنان است تغییر کند.

مختاری تصریح کرد: رویکرد برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس امسال متفاوت تر از سال های گذشته است که در روز اول هفته دفاع در مصلی نماز جمعه شهرستان ائین تجلیل از ۱۵۰نفر از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با حضور مسئولان استان و شهرستانی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: قرار است صداوسیمای استان زمینه ارتباط مستقیم تصویری با مقام معظم رهبری را در سطح استان فراهم کند که این آمادگی در سطح شهرستان نیز فراهم خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد:برگزاری رژه خودرویی، تجدید میثاق با شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، افتتاحیه گاز کشی و احداث و بازسازی سرویس های بهداشتی، مسکن مددجویان، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، اهدای کمک های مومنانه در سطح روستاها، برگزاری پیاده روی، حضور بسیجیان در نماز جمعه، معرفی شهدای شهرستان در فضای مجازی، برگزاری یادواره آبروی محله، مشارکت بسیج خواهران و امور بانوان فرمانداری برای بحث معرفی زنان در دفاع مقدس ار جمله برنامه های هفته دفاع مقدس است.

مختاری در ادامه گفت: برگزاری میدان تیر برای اعضای گردان های شهرستان، برگزاری شب شعر و خاطره، برگزاری مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی، تجلیل از کارکنان و کادر درمانی در طول بیماری کرونا، ساماندهی تابلوهای شهدا، نشست های سیاسی و بصیرتی، طراحی و تولید نرم افزار شهدا، تهیه کتاب نقش رزمندگان شهرستان در دفاع مقدس. برگزاری محافل انس با قرآن از عمده برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

وی افزود: تمام برنامه های هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی و همکاری خوب ادارات و نهادهای مختلف برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: برگزاری نمایش های خیابانی با رویکرد هفته دفاع مقدس و ماه محرم با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار خواهدشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت