پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 شهریور 1399 ساعت 14:06:: شناسه خبر: 84322

امام جمعه دهدشت:

فرهنگ دفاع مقدس، اسلام و انقلاب را بیمه کرد

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در شورای اداری شهرستان که با موضوع«بزرگداشت هفته دفاع مقدس» برگزار شده بود، اظهار داشت:دفاع مقدس شناسنامه و هویت نظام اسلامی است.

صدای جنوب :

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در شورای اداری شهرستان که با موضوع«بزرگداشت هفته دفاع مقدس» برگزار شده بود، اظهار داشت:دفاع مقدس شناسنامه و هویت نظام اسلامی است.

 

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه دفاع مقدس دفاع از دین، ارزش‌های دینی، آبرو و شرف است،اضافه کرد: فرهنگ دفاع مقدس اسلام و انقلاب را بیمه کرد.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه تصریح کرد: اگر فرهنگ شهادت‌طلبی نبود امروز پرچم یا حسین در اقصی نقاط دنیا برافراشته نمی‌شد.

 

وی با اشاره اینکه اثرات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دفاع مقدس همچنان پابرجاست، گفت: این فرهنگ جوانی، عشق، دلدادگی، ایستادگی و شهادت طلبی به ما مکتبی بخشید که خروجی آن شهدای عزیز بودند.

 

امام جمعه دهدشت ادامه داد: اگر امروز هویت داریم و در یک طرف میز مذاکره ایم و دنیا طرف دیگر به برکت دفاع مقدس است اگر ما مسوولیم و در تنها حکومت ظلم ستیز دنیا مسوولیت داریم به واسطه شهداست.

 

وحدانی‌فر تصریح کرد: بر ما تکلیف شرعی است با اهتمام و جدیت هفته دفاع مقدس را پاس بداریم و نگذاریم دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود.

 

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه مدیران جنگ دیروز جهادگران امروزند، افزود:حواسمان به شهدا و خانواده شهدا باشد پدران و مادران شهدا تاریخ ما هستند آنها را تکریم کنیم.

 

وحدانی‌فر گفت: متاسف و متاثرم در سایه پاسکاری برخی نهادها پدران و مادران شهدای دهدشت نمی‌توانند بر قبور فرزندان خود حاضر شوند و فاتحه بخوانند.

 

وحدانی‌فر با اشاره به مشکل سیستم سرمایشی گلزار به خاطر افت ولتاژ برق تصریح کرد: پرونده کولرهای گلزار به خاطر دو میلیون تومان بین شهرداری و بنیاد شهید می‌چرخد.

 

امام جمعه دهدشت افزود: متاسفم جایی کار می‌کنیم که صندلی به برکت خون شهداست ولی فرزند شهید شرایط قرائت فاتحه برای پدرش را ندارد.

 

وی گفت: مراقب باشیم شهدا از ما سوال خواهند کرد ما جان دادیم شما چه کار کردید؟

فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت