پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 شهریور 1399 ساعت 14:06:: شناسه خبر: 84323

بازدید میدانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پروژه های عمرانی شهر یاسوج+تصاویر

کلانتری با حضور در مجتمع آموزشی شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: ساخت مجموعه  آموزشی شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای بلهزار کمک شایانی به رشد آموزشی این منطقه خواهد نمود.

صبح امروز استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید میدانی از پروژه‌های شهر یاسوج در جریان روند اجرایی چهار پروژه مهم قرار گرفت.

 به گزارش  خبرنگار  صدای جنوب:از یاسوج حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابتدا به همراه عزیز فیلی معاون عمرانی استانداری، شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد از مجتمع آموزشی ۲۲ کلاسه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روستای بلهزار بازدید کرد.

کلانتری با حضور در مجتمع آموزشی شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: ساخت مجموعه  آموزشی شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای بلهزار کمک شایانی به رشد آموزشی این منطقه خواهد نمود.

وی افزود: مناطق حاشیه ای بخاطر محرومیت و مشکلات عدیده باید بصورت ویژه دیده شوند و نیازمند خدمت رسانی بهتر هستند.

این مجتمع در زمینی به مساحت ۴ هزار متر و در سه طبقه شامل ۲۲ کلاس درس، آزمایشگاه، نمازخانه، کتابخانه و قسمت اداری و با هزینه‌ ای بالغ بر هفت میلیارد تومان ساخته شده و تا پایان مهر ماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

کلانتریدر ادامه بازدید خود با حضور در محل اجرای پروژه خانه مطبوعات استان در شهر با اعلام رضایت از پیشرفت فیزیکی پروژه خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه سفیران اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه هستند و این مکان باید درخور و شایسته این قشر فرهیخته ساخته شود.

یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج سومین مقصد استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید میدانی بود.

کلانتری با حضور در یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، اظهار داشت: شهدا برای ما چون چراغ هدایتهستند و ما بر خود تکلیف میدانیم که حرمت این عزیزان به نحو احسنت حفظ شود و هر چه برای شهدا کار کنیم نمی‌توانیم ایثار و رشادت آنها را جبران کنیم.

وی افزود: تاکنون یک میلیارد و صد میلیون تومان برای پروژه شهدای گمنام از طرف استانداری اعتبار اختصاص یافته که نوید پانصد میلیون تومان اعتبار دیگر را برای این پروژه می‌دهیم و برای اتمام این پروژه تمام دستگاه‌ها و نهادها که توان کمک داشته اند پای کار بوده یا خواهند آمد.

وی بیان کرد پروژه شهدای گمنام شهر یاسوج در استان به عنوان اولویت اول انتخاب شد و عملیات اجرایی آن در حال انجام است، و بعد از اتمام این پروژه دیگر شهرستانها و بخش‌ها نیز در دستور کار هستند و با همکاری سپاه پاسداران، بسیج و دیگر نهادها یادمان شهدای گمنام برای همه مناطق استان که شهدای گمنام در آنجا مقبره دارند، احداث خواهد شد.

کلانتری در ادامه از مجموعه تفریحی، ورزشی، اقامتی و گردشگری آزادی باقری بازدید و اظهار داشت: بخش های خصوصی در بخش سرمایه‌گذاری باید تقویت و حمایت شوند.

وی افزود: یاسوج یکی از قطب‌های گردشری کشور می باشد و وجود چنین مجموعه هایی در جهت خدمات دهی و جذب گردشگر میتواند موثر باشد.

باقری سرمایه گذار این مجموعه با تقدیر از حمایت های دستگاه‌های اجرایی گوناگون اظهار داشت: این مجموعه در زمینی به مساحت ۱۴ هزار و ۸۷۰ متر در هفت طبقه و با اشتغال ۱۸۰ نفر آماده بهره برداری است.
وی افزود: تاکنون برای این مجموعه مبلغ ۶۷ میلیارد تومان هزینه شده است، که کمتر از دو میلیارد تومان آن تسهیلات بانکی بوده است.

**ربیعی**

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت