پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 شهریور 1399 ساعت 09:06:: شناسه خبر: 84379

انتقاد تاجگردون از عملکرد استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران استانی

تاجگردون نوشته است:همه این پروژه ها را می توانست در هفته دولت و یا نهایت تا پایان سال افتتاح کرد.

غلامرضا تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود از عملکرد استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران استانی انتقاد کرد.

 

وی با قرار دادن چند عکس از پروژه های نیمه تمام گچساران در صفحه شخصی اش نوشت؛جناب آقای استاندار محترم و مدیران کل استان ،این فقط چند پروژه در سطح شهرستان گچساران است که کلا تعطیل هستند و همه هم دارای اعتبار بودند.

 

تاجگردون در ادامه نوشته است:همه این پروژه ها را می توانست در هفته دولت و یا نهایت تا پایان سال افتتاح کرد.

 

وی همچنین گفته است؛دلتان را خوش کرده اید به آسفالت چند خیابانی که از قیرهای مجانی سال گذشته که در مخازن مانده است و قسمت های از آن را هم نمی توان بیرون آورد.

 

نماینده سابق مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزوده است:درست است کار عمرانی وظیفه دولت است و نماینده کاره ای نیست و شما هم به مردم قول داده اید کارهای گچساران و باشت را انجام بدهید،اگر کمک خواستید چند نماینده منجمله نماینده های محترم استان که گفته بودند کارهای گچساران و باشت را پیگیری می کنیم از آنها کمک بگیرید و آنهایی هم که کار نمی کنند به قول معاون محترمتان دمشان را بگیرید و از استان بیرون بیندازید، تا مردم شریف گچساران و باشت دلسرد نشوند،البته مواظب باشید اشتباهی نیندازید، چون اخیرا می بینم بعضی برای رد گم کردن اشتباهی می گیرند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت