پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 شهریور 1399 ساعت 14:06:: شناسه خبر: 84390

دستگاه‌های اجرایی ملزم به راه اندازی میز خدمت الکترونیک شدند

با اشاره به توان خدمت‌رسانی مطلوب بر اساس ظرفیت‌های موجود در استان خاطرنشان کرد: برخی از نقدها و پیشنهادها از طرف شورای راهبری مدیریت توسعه استان مطرح شده‌اند که در سطح کلان به این پیشنهادات اهمیت داده و روی آن کار شده و این نشان از توان و ظرفیت بالای استان دارد

به گزارش خبرنگار  صدای جنوباز یاسوج، حسین کلانتری در نشست شورای راهبری مدیریت توسعه کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف شورای راهبری مدیریت توسعه تلاش برای بهبود بخشیدن ارائه خدمات به مردم است.

وی افزود: برای نظام مقدس جمهوری اسلامی رضایت مردم مهم و از ملاک‌های اصلی بوده و تمام دستگاه‌ها و سازمان‌ها مطابق سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی موظف به ارائه خدمات به نحو مطلوب به مردم هستند.

کلانتری با اشاره به توان خدمت‌رسانی مطلوب بر اساس ظرفیت‌های موجود در استان خاطرنشان کرد: برخی از نقدها و پیشنهادها از طرف شورای راهبری مدیریت توسعه استان مطرح شده‌اند که در سطح کلان به این پیشنهادات اهمیت داده و روی آن کار شده و این نشان از توان و ظرفیت بالای استان دارد.

وی بیان کرد: در سال ۱۳۹۹ تاکنون در دو شاخص مهم همکاری دستگاه‌ها در کنترل بیماری کرونا و کنترل بحران‌هایی نظیر آتش‌سوزی، سیل، زلزله حساسیت خاصی داشتیم و به لطف خدا تاکنون عملکرد دستگاه‌ها نسبتاً موفق بوده است.

کلانتری تصریح کرد: یک مدیر باید در قبال تمام مشکلات و معضلات احساس مسئولیت کند، ما به عنوان مسئول و خدمت گذار مردم موظف هستیم در هر شرایطی به مردم خدمت کنیم و هر جایی لازم شد با تمام توان ورود کنیم.

کلانتری در ادامه با تاکید بر توسعه دولت الکترونیک افزود: دستگاه‌های اجرایی نسبت به ارائه خدمات به صورت غیر حضوری همت نمایند، و راه اندازی میز خدمت الکترونیک را از اولویت‌های مهم قرار دهند.

وی افزود: در صورتیکه زیر ساخت‌های لازم برای دولت الکترونیک به درستی اجرا و فراهم شود، بسیاری از مشکلات جامعه با صرف هزینه و زمان کمتر حل خواهد شد.

کلانتری در ادامه بیان کرد: در شرایط کرونایی ادارات و دستگاه‌ها سعی کنند ارائه خدمات به ارباب رجوع را به صورت غیر حضوری انجام دهند.

وی افزود: ارائه خدمات حضوری به صورت ازدحامی و شلوغ یعنی تقدیم کردن کرونا به مردم و به استقبال مرگ رفتن است، پس باید شرایط را به سمتی پیش ببریم که مردم در خانه‌های خود امورات را انجام دهند.

کلانتری در ادامه با اشاره به ارائه خدمات آموزشی و پرورشی به دانش‌آموزان از طریق شبکه شاد، خاطرنشان کرد: یکی از نمونه‌های موفق و تأثیر گذار در ارائه خدمات غیر‌حضوری که کمک بسیار مهمی به جامعه در شرایط کرونایی کرد، ایجاد شبکه شاد است.

وی در پایان از راه اندازی پویش همکاری دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای گوناگون برای همکاری با سازمان آموزش و پرورش جهت ارائه خدمات آموزشی و پرورشی بهتر به دانش‌آموزان خبر داد و تمام دستگاه‌ها را به حضور فعال و موثر در این پویش ملزم کرد.

**ربیعی**

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت