پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 شهریور 1399 ساعت 15:06:: شناسه خبر: 84394

استاندار کهگیلویه و بویراحمد :اجرای پروژه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد مستلزم مشورت با کارگروه پژوهش است

کلانتری با اشاره به اهمیت پژوهش بیان کرد: کارهای پژوهشی جهت یافتن راهکارها و کشف واقعیات جدید انجام می گیرد و هدف از انجام کارهای پژوهشی و علمی رشد و توسعه است.

به گزارش خبرنگار صدای جنوب  از یاسوج ، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست کارگروه آموزش، پژوهش و فناوری استان، با اشاره به توجه و اهمیت  مقوله اشتغال‌زایی در استان، اظهار‌‌داشت: یکی از مهمترین اولویت‌ها ایجاد زیرساخت‌های لازم اشتغال، در بخش گردشگری است.

وی افزود: بهترین راه ممکن برای رسیدن به نتایج مطلوب در هر جامعه‌ای مبنای مشورتی، رأی گیری و استفاده از نظرات کارشناسی می‌باشد.

کلانتری در ادامه تصریح کرد: در انجام و تکمیل پروژه‌ها، اولویت با پروژه‌های نیمه تمام است و باید با توجه به داشته‌ها و منابع در مسیر تکمیل پروژه‌ها گام برداریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دستگاه‌های اجرایی تذکر داد که انجام پروژه‌ها بدون مشورت با کارگروه پژوهشی انجام نشود.

وی بیان کرد: دانشگاه یاسوج به عنوان مرجع علمی بر پروژه‌ها نظارت دارد، و تمام دستگاه‌ها ملزم به استفاده از دانشگاه یاسوج برای انجام پژوهش‌های علمی هستند.

وی افزود: کارهای پژوهشی صرفاً نباید ختم به چاپ کتاب شود و انجام پژوهش باید به مداخله و تغییر و تحول بینجامد.

کلانتری با اشاره به اهمیت پژوهش بیان کرد: کارهای پژوهشی جهت یافتن راهکارها و کشف واقعیات جدید انجام می گیرد و هدف از انجام کارهای پژوهشی و علمی رشد و توسعه است.

وی در پایان افزود: برنامه ریزی اصولی بر اساس پژوهش علمی و معتبر امکان‌پذیر است و با انجام پژوهش می‌توانیم به حل مسائل و راندمان بالای کارها امیدوار باشیم.

 

**ربیعی**

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت