پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 شهریور 1399 ساعت 16:06:: شناسه خبر: 84414

۵۴ نفر در استانداری کهگیلویه و بویراحمد و فرمانداری های تابعه استخدام می شوند

صفایی نیا از استخدام ۵۴ نفر در استانداری کهگیلویه و بویراحمد و فرمانداری های تابعه خبرداد.

صدای جنوب :

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مجوز استخدام یک هزار و ۵۰۰ نفر در بدنه مجموعه وزارت کشور از سازمان اداری و استخدامی کشور گرفته و تامین اعتبار شده است، گفت: از این مجموع تعداد ۵۴ نفر سهمیه این استان است.
آذر صفایی نیا در خصوص هشتمین آزمون مشترک فراگیر استخدامی دستگاه‌ های اجرایی سال ۹۹، اظهار داشت: پس از پیگیری های تخصصی و کارشناسی و بعد از گذشت ۱۰ سال، وزارت کشور در راستای تامین نیروی انسانی متخصص، متعهد و کارآمد در بدنه این وزارت خانه و در سطح استانداری ها، فرمانداری ها و  بخشداری ها اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می کند.
وی با اشاره به اینکه مجوز استخدام یک هزار و ۵۰۰ نفر در بدنه مجموعه وزارت کشور از سازمان اداری و استخدامی کشور گرفته و تامین اعتبار شده است، افزود: در کنار آگهی استخدام سایر دستگاه های اجرایی این آزمون نیز آگهی شده و به اطلاع عموم رسیده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، خاطرنشان کرد: استانداری و فرمانداری های ۹ گانه کهگیلویه و بویراحمد به منظور تکمیل کادر اداری خود، از بین متقاضیان واجد الشرایط اقدام به بکارگیری ۵۴ نفر در سال جدید می نماید.
وی افزود: از مجموع این ۵۴ نفر تعداد ۱۴ نفر سهمیه استخدامی خانواده معظم ایثارگران است.
صفایی نیا عنوان کرد: استخدامی مربوطه شامل رشته های تخصصی فناوری و ارتباطات، عمران و معماری، سیاسی و امنیتی، اجتماعی و …است.
وی با تاکید بر اینکه این مهم با هدف تقویت نیروی کارشناسی و تخصصی استانداری و فرمانداری کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود، بیان کرد: این خدمت دولت تدبیر و امید ظرفیت خوبی برای جذب جوانان متخصص و متعهد برای حضور در سیستم اداری است.

وی گفت: بنابراین از واجدین شرایط تقاضامندیم با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی که در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده، از ساعت ۱۲ ظهر پنج شنبه مورخ۲۰/۶/۹۹ تا ساعت ۲۴ شنبه مورخ ۲۹/۶/۹۹، جهت ثبت ‌نام اقدام نمایند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت