پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 شهریور 1399 ساعت 13:06:: شناسه خبر: 84468

عزم جزم دستگاه های امنیتی و قضایی برای تامین آسایش و امنیت عمومی در استان

متاسفانه افتخار به برخی فرهنگ‌های غلط مانند تفاخر به حمل و نگهداری و استفاده از  اسلحه  و ترویج آن بین جوانان باعث افزایش جرایم مرتبط با آن مانند نزاع و قتل در استان شده است.

حسن نگین‌تاجی دستگیری چند نفر از عوامل مهم ناامنی و قتل در استان طی ۴۸ ساعت گذشته را نشان از اراده قوی دستگاه قضایی و مرجع مقتدر انتظامی در ایجاد امنیت استان دانست.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: قطعا طی این چند روز اخباری از دستگیری برخی از مجرمین متواری، توسط نیروی مقتدر انتظامی در رسانه‌ها اعلام شده است. برخی از این افراد در استان‌های همجوار بدون این که کوچکترین اطلاعی از عملیات‌ها داشته باشند در کمال اقتدار دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده و اکنون در بازداشت به سر می برند.

وی عنوان کرد: متاسفانه افتخار به برخی فرهنگ‌های غلط مانند تفاخر به حمل و نگهداری و استفاده از  اسلحه  و ترویج آن بین جوانان باعث افزایش جرایم مرتبط با آن مانند نزاع و قتل در استان شده است.

این مسئول با اشاره به پایین  بودن درصد جرائم در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سایر استان‌ها و استان‌های همجوار گفت، متاسفانه خانواده ها با افتخار به چنین سنت‌هایی  و تشویق فرزندان خود به داشتن سلاح و مهمات،در واقع آینده مرگ آور و خطرناکی برای آنها رقم می زنند و لذا خانواده ها در این خصوص باید هوشیار باشند.

نگین تاجی در پایان ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی و تاکید بر این موضوع که دادگستری استان در برخورد با مظاهر ناامنی با هیچ کس شوخی یا تعارفی نداشته و قطعا کسانی که امنیت عمومی را به خطر بیاندازند به اشد وجه برخورد خواهد کرد گفت: مردم نباید توقع داشته باشند که تمام گره های امنیتی انتظامی و فرهنگی توسط دادگستری و مراجع انتظامی و امنیتی مدیریت و حل و فصل شود.

وی بیان کرد: این وظیفه مهمترین رکن جامعه یعنی خانواده‌هااست که  باید دستگاه‌های متولی را در راستای فرهنگ سازی یاری کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت