پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 شهریور 1399 ساعت 22:06:: شناسه خبر: 84582

تشریح ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان کهگیلویه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان را تشریح کرد.

صدای جنوب :

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان را تشریح کرد.

سید حمزه محقق زاده روز یکشنبه ۳۰ شهریورماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار شده بود اظهار کرد: دشمنان اسلام در طی این ۴۰ سال برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

وی بیان کرد: با وجود همه توطئه‌های دشمن، نظام جمهوری اسلامی روز به روز بر تعالی و پیشرفت آن افزوده شد و سربلندتر از همیشه مقابل استکبار ایستاده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه به برنامه هایی که در هفته دفاع مقدس امسال برگزار می شود اشاره کرد و گفت: در این هفته در شهرستان کهگیلویه ۴۰ عنوان برنامه و ۱۵۸ مورد برنامه برگزار می شود

محقق زاده،   فضاسازی مناسبتی ادارات، رزمایش نمایش اقتدار بصورت رژه خودرویی، برپایی نمایشگاه بسیج، دیدار و سرکشی از ۳۰ خانواده شهید، اهدا ۲۸۰ بسته های حمایتی بین دانش اموزان نیازمند و برگزاری نشست های بصیرتی سیاسی را از برنامه های هفته  دفاع مقدس اعلام کرد.

وی بیان کرد: به مناسبت این هفته نیز مسابقات ورزشی، دوره های مهارتی اقتصاد مقاومتی، پیاده روی و حضور حماسی بسیجیان و پاسداران در نماز جمعه نیز برگزار خواهد شد.

سید حمزه محقق زاده برگزاری اردوهای جهادی در هفت منطقه، فعالیت گشت های امنیتی،انجام گشت های اطلاعاتی، برپایی میز خدمت، غبار روبی گلزار شهدا، راهپیمایی وکوهپیمایی و اجرای مسابقات مختلف بصورت مجازی را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به موضوع ویروس کرونا همه برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

برنامه های هفته دفاع مقدس از فردا دوشنبه همزمان با ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی آغاز خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت