پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 فروردین 1395 ساعت 21:01:: شناسه خبر: 846

بازشماری آراء در حوزه انتخابیه بویر احمد و دنا

پایان بازشماری آراء در حوزه بویراحمد و دنا

بازشماری آرا در حوزه انتخابیه بویر احمد و دنا پایان یافت احتمال می رود روز شنبه شورای نگهبان نتیجه بررسی های خود را از این حوزه انتخابیه اعلام کند و به گمانه زنی ها پایان دهد.

به گزارش «صدای جنوب» به نقل از «بویر نیوز»، روز سه شنبه هیئتی ۱۰ نفره از ناظران شورای نگهبان از تهران به یاسوج آمدند تا آراء انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا را بازشماری کنند.

پس از انتخابات ۷ اسفند برخی از نامزدها مدعی تقلب و تخلف در انتخابات شدند و با ارائه مدارکی از جمله عکس و فیلم خواستار رسیدگی این موضوع شدند.

این موضوع باعث شد تا شورای نگهبان علیرغم تائید صحت انتخابات در ۲۰۲ حوزه انتخابیه این حوزه را به همراه ۴ حوزه دیگر برای بررسی بیشتر اعلام نکند. سیامک ره‌پیک سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات درباره حرف و حدیث ها پیرامون ۵ حوزه باقیمانده گفت: در موارد باقیمانده برخی از حوزه‌ها با توجه به اسناد، مدارک، شکایات و اعتراضاتی که آمده بود، نیاز به بازرسی و در یک مورد هم نیاز به بازشماری آراء بود که اقدامات لازم انجام شد و نتایج آن اعلام خواهد شد.

بالاخره مشخص شد حوزه ای که نیاز به بازشماری داشت، بویراحمد و دنا بود و با اعزام تیم ۱۰ نفره طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۱۰ و ۱۱ فروردین) بازشماری آرا صورت گرفت. سرانجام با پایان بررسی اعتراضات و مدارک ارسال شده که نیاز به بازشماری آراء شد بازشماری نیز صورت پذیرفت و ناظران به تهران رفتند و بر اساس شنیده ها از برخی مسئولان و منابع آگاه احتمال می رود روز شنبه شورای نگهبان نتیجه بررسی های خود را از این حوزه انتخابیه اعلام کند و به گمانه زنی ها پایان دهد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت