پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 شهریور 1399 ساعت 12:06:: شناسه خبر: 84632

پیام تبریک مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس

امیدوارم با رهنمودهای حکیمانه ی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راه پاسداری از حریم پر افتخار شهدا، ایثارگران و آزادگان، ثابت قدم بمانیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.
به گزارش خبرنگار صدای جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، رسول فرهادی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان، ضمن تبریک این ایام و با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و ایثارگران در دفاع از ارزش های اسلامی، گفت: جانفشانی و از خود گذشتگی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس بود.
بی‌تردید تأسی از فرهنگ عاشورای حسینی عاملی مؤثر در تقویت روحیه رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس بوده و امروزه، آسایش و آرامشی که زمینه توسعه ایران اسلامی شده، سایه سار درخت تنومندی است که شهدای انقلاب با خونشان آبیاری کردند و جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز، از آن حفاظت نموده اند.
اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، آغاز هفته دفاع مقدس را به ملت بزرگ ایران، مردم ولایتمدار استان، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم با رهنمودهای حکیمانه ی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راه پاسداری از حریم پر افتخار شهدا، ایثارگران و آزادگان، ثابت قدم بمانیم

رسول فرهادی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت