پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 مهر 1399 ساعت 09:07:: شناسه خبر: 84693

همزمان با سراسر کشور:

نواختن زنگ ایثار و مقاومت در دبیرستان خدیجه کبری (س) شهرستان لنده+تصاویر

زنگ ایثار و مقاومت به مناسبت هفته دفاع مقدس در دبیرستان خدیجه کبری (س) نواخته شد .

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، بمناسبت هفته دفاع مقدس با حضور امام جمعه ، معاون فرماندار ، فرمانده سپاه ناحیه لنده و جمعی از مسئولین شهرستان لنده زنگ ایثار و شهادت در دبیرستان خدیجه کبری (س) نواخته شد .

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: «دفاع مقدس، زیباترین واژه برای توصیف شجاعت و شهامت ملت دلیر ایران است که خاطرات رشادتها و دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی به یادگار خواهد ماند و آینه تمام نمای شجاعت، فداکاری و از خودگذشتگی های جوانان برومند ایران اسلامی است که با خون خود درخت نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری کرده و نشان دادند با توکل به نیروی الهی و وحدت و همدلی، می توان هر دشمن ظالمی را به زانو درآورد.

سرگرد مختاری عنوان کرد: اوج افتخار، شجاعت و گنجینه‌ای از نفیس ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از سرزمین خود است. روزهایی که وجب به وجب خاک میهن اسلامیمان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله‌ی افتخار، بیرق شهامت، شجاعت و آزادگی را به اهتزاز درآورده اند.

تقارن هفته بزرگداشت دفاع مقدس که خود مجموعه‌ای از آموزه های الهی و انسانی در تعالی روحیه فداکاری، شهامت و از خودگذشتگی است با بهار تعلیم و تربیت را به بسیجیان محترم، فرهنگیان گرانقدر و دانش آموزان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمایم.»

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت