پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 مهر 1399 ساعت 15:07:: شناسه خبر: 84760

مسابقات قرآنی باران وحی مددجویان به‌صورت مجازی برگزار شد

فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد در دوران شیوع ویروس کرونا با دسترسی آسان مددجویان به محتویات آموزشی در فضای مجازی همچنان ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقات قرآنی ویژه مددجویان تحت پوشش این نهاد با عنوان باران وحی به‌صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش خبزنگاز  صدای جنوب  به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، در سال جاری خدمات فرهنگی این نهاد برای مددجویان به‌صورت مجازی ارائه می‌شود.
وی بابیان اینکه هدف از ارائه آموزش‌های فرهنگی ارتقاء شاخص‌های فرهنگی و تعمیق باورهای دینی در بین مددجویان است، تصریح کرد: باهدف تقویت انس مددجویان با کتاب آسمانی قرآن جشنواره قرآنی باران وحی با حضور ۳۱۲ نفر از مددجویان به شیوه نوین با عنوان جشنواره فرهنگی-هنری قرآنی باران وحی در رشته‌های مختلف برگزار شد.
مبشری افزود: درمجموع ۱۷۰ نفر از مددجویان شرکت‌کننده از ادارات مختلف کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره قرآنی باران وحی در بخش‌های آوایی، هنری، معارفی و ادبی و ۵۶ نفر نیز در بخش حفظ قرآن انتخاب شدند که اسامی شرکت‌کنندگان جهت داوری در مرحله استانی اعلام شد.
وی تصریح کرد: از این تعداد شش نفر در بخش آوایی در رشته‌های اذان، ترتیل و تحقیق و دو نفر نیز در بخش حفظ قرآن به‌عنوان منتخبین استانی مشخص که در مرحله نهایی با منتخبان سایر استان‌ها به رقابت می‌پردازند.

مبشری تصریح کرد: اسامی منتخبان بخش‌های هنری، معارفی و ادبی هنوز اعلام‌نشده است.
وی از دیگر برنامه‌های فرهنگی این نهاد در سال جاری را آموزش مجازی قرآن کریم برای مددجویان اعلام و بیان کرد: ۳۱۶ نفر از مددجویان در این دوره آموزشی شرکت کردند که آموزش‌هایی در قالب تدبر در کتاب زندگی، مربی پروری، تفکر ویژه دختران و تفکر ویژه پسران برای آنان ارائه شد.
مبشری یادآور شد: ثبت‌نام ۳۳۳ نفر از فرزندان مددجویان در سامانه نورالهدی به‌منظور بهره‌گیری از نشریات و مسابقات به‌منظور معرفت افزایی و استمرار برکات زیارت از دیگر برنامه‌های فرهنگی این نهاد است که در سال جاری به‌صورت مجازی برای مددجویان اجرا شد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد در دوران شیوع ویروس کرونا با دسترسی آسان مددجویان به محتویات آموزشی در فضای مجازی همچنان ادامه دارد.

**ربیعی**

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت