پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 مهر 1399 ساعت 11:07:: شناسه خبر: 84809

پیام تبریک فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس

، نشر و ترویج ارزشهای دفاع مقدس از مهمترین ضروریات جامعه در مقابله با جنگ نرم دشمن به شمار می‌رود و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته در بین نسل امروز نهادینه شود

پیام تبریک فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس

سرهنگ ستاد ً کیقباد مصطفایی ً با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ملت شهید پرور ایران اسلامی به ویژه مردم غیور استان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار صدای جنوب به نقل از  پایگاه خبری پلیس متن پیام بدین شرح است:

هفته دفاع مقدس به عنوان یکی از بارزترین نقاط عطف تاریخ کشور و اوج تبلور رشادت‌ها و از جان گذشتی های فرزندان برومند این مرز و بوم و سالروز پاسداری از ارزش ها در راستای آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.

روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نموده و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای ایران عزیز به ارمغان آورد.

تاریخ هشت ساله دفاع مقدس نمادی از ایثار و شهادت و مقاومت است، حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتی که قله های سر بلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاوری شهیدان و شاهدانی است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامی را نگذاشتند.

رزمندگان اسلام طی هشت سال تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزشهای اسلامی، عزت، شرف و موجودیت میهن عزیزمان در طبق اخلاص گذاشتند در سایه رهبری مدبرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی امام عظیم‌الشأن (ره) حماسه ماندگار را خلق کردند که جهانیان را به تحیر و تحسین واداشت.

در زمان حاضر، نشر و ترویج ارزشهای دفاع مقدس از مهمترین ضروریات جامعه در مقابله با جنگ نرم دشمن به شمار می‌رود و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته در بین نسل امروز نهادینه شود

اینجانب فرارسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و ملت ایران تبریک عرض نموده و تعالی ملت همیشه سربلند ایران را از خداوند منان مسئلت دارم.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
سرهنگ ستاد کیقباد مصطفایی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت