پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 مهر 1399 ساعت 20:07:: شناسه خبر: 84989

انتشار شایعه دانش آموزان کرونایی چرام سبب تذکر به مدیر شبکه بهداشت چرام شد

شب گذشته خبری در برخی رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد که بر اساس آن و بنابر گفته مدیر شبکه درمانی چرام اعلام شد تعدادی از دانش آموزان این شهر به کرونا مبتلا شده اند. خبری که موجی از نگرانی و احساس ترس را در سطح جامعه ایجاد کرد . این خبر و واکنش […]

شب گذشته خبری در برخی رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد که بر اساس آن و بنابر گفته مدیر شبکه درمانی چرام اعلام شد تعدادی از دانش آموزان این شهر به کرونا مبتلا شده اند. خبری که موجی از نگرانی و احساس ترس را در سطح جامعه ایجاد کرد .
این خبر و واکنش های آن باعث مطرح شدن آن در ستاد استانی مقابله با کرونا شد.
مدیر کل آموزش و پرورش در توضیح این خبر گفت : خود من به صورت حضوری در چرام موضوع را بررسی کردم.
هادی زارع پور افزود : موارد مطرح شده اولا محرز شد که از طریق اولیاء خود آلوده شده اند ، ثانیا این دانش آموزان هیچگونه رفت و آمدی به مدرسه نداشته اند.
در همین زمینه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد هم گفت : انتشار چنین اخباری به دلیل اعلام رسمی مبنی بر ارائه اخبار از طریق ستاد کرونا تخلف است.
پرویز یزدانپناه افزود : به مدیر شبکه درمانی این شهرستان تذکر داده شد که اعلام چنین خبرهایی در حیطه وظایف ستاد کرونای استان است که البته این مدیر در توضیحات خود گفته که بیان این خبر فقط در جلسه تخصصی بوده است و قصد مصاحبه و انتشار به بیرون نداشته است

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت