پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 مهر 1399 ساعت 22:07:: شناسه خبر: 84998

صدور آرای جدید قاطع برای مخلین نظم در استان شروع شده است.

صدور آرای جدید قاطع برای مخلین نظم در استان شروع شده است. 🚩 رئیس کل دادگستری استان گفت صدور آرای قاطع قضایی که توأم با مجازات های تکمیلی مانند تبعید و اقامت اجباری در نقاط دور افتاده کشور میباشد در استان شروع شده است. دکتر حسن نگین تاجی با بیان این خبر افزود مردم استان،روند […]

صدور آرای جدید قاطع برای مخلین نظم در استان شروع شده است.

🚩 رئیس کل دادگستری استان گفت صدور آرای قاطع قضایی که توأم با مجازات های تکمیلی مانند تبعید و اقامت اجباری در نقاط دور افتاده کشور میباشد در استان شروع شده است.
دکتر حسن نگین تاجی با بیان این خبر افزود مردم استان،روند دستگیری های مجرمین و مخلین نظم را شاهد بوده و اکنون منتظر اقدام قاطع دستگاه قضایی در صدور ارای سخت برای مجرمین باشند. طرح ارتقای امنیت اجتماعی در برخورد با افراد مخل نظم عمومی و کسانی که مبادرت به درگیری در سطح شهر می نمایند از مدت ها قبل شروع شده است و سه مرحله از آن اجرا شده که در این مراحل تعداد بیش از ۲۵۰ خودرو که مزاحمت برای مردم ایجاد می‌کردند توقیف و حدود ۴۰ نفر از افراد سابقه‌دار دستگیر و هم اکنون در زندانند. همچنین کافه ها یا قهوه خانه هایی که بستر‌های وقوع جرم را در سطح شهر فراهم می‌کردندباهمت دادستانی و نیروی انتظامی پلمپ شدند.
🚩 آقای نگین تاجی افزود گاهی مبارزه با یک پدیده مجرمانه زمان و وقت زیادی لازم دارد اما دستگاه قضایی با کمک نیروی مقتدر انتظامی به شدت با پدیده های مجرمانه برخورد و تعداد زیادی از مجرمین را دستگیر کرده که پرونده های آنها هم اکنون در مراحل کیفرخواست و برخی نیز منتهی به صدور حکم گردیده است.
🚩 قاضی القضات دادگستری استان گفت به عنوان مثال پرونده درگیری در پارک جنگلی یاسوج منتهی به صدور کیفرخواست گردیده و به صورت ویژه به دادگاه ارسال شده است و قطعاً به صورت ویژه هم رسیدگی و رای قاطع و بازدارنده ای که هم مناسب برای مجرمین بوده و هم اقناع عمومی را فراهم آورد صادر خواهد گردید.
هم چنین در شهرستان بهمئی که طی ماه های گذشته شاهد درگیری ها و ایجاد بی‌نظمی‌های بودیم رای قاطعی صادر و افراد مخل نظم عمومی به یک تا سه سال زندان و همگی به دو سال تبعید در یکی از شهرستانهای دور افتاده کشور محکوم گردیده اند.
🚩 نگین تاجی در پایان صحبت‌های خود با اخطار به کسانی که اجتماع را محلی برای بزهکاری خویش انتخاب کرده‌اند گفت از سرنوشت افرادی که مرتکب جرائم علیه نظم عمومی شده‌ و خیلی از آنها اکنون در بازداشت هستند و به زودی آرای عبرت آموز ب ایشان صادر خواهد شد درس بگیرند و به دامن استماع بازگشته و مانند شهروندان معقول زندگی متعارفی داشته باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت