پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 مهر 1399 ساعت 11:07:: شناسه خبر: 85125

تعداد ۴۴ هزار و ۶۱۰ فقره بازرسی از واحد های صنفی،صنعتی ومعدنی استان در ۶ ماهه نخست سال جاری دراستان کهگیلویه وبویراحمد :

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

تعداد ۴۴ هزار و ۶۱۰ فقره بازرسی از واحد های صنفی،صنعتی ومعدنی استان در ۶ ماهه نخست سال جاری دراستان کهگیلویه وبویراحمد : رییس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان کهگیلویه وبویراحمد از انجام ۴۴هزار و ۶۱۰ فقره بازرسی در ۶ ماهه نخست سال جاری از واحد های صنفی،صنعتی ومعدنی استان خبر داد و گفت: طی […]

تعداد ۴۴ هزار و ۶۱۰ فقره بازرسی از واحد های صنفی،صنعتی ومعدنی استان در ۶ ماهه نخست سال جاری دراستان کهگیلویه وبویراحمد :

رییس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان کهگیلویه وبویراحمد از انجام ۴۴هزار و ۶۱۰ فقره بازرسی در ۶ ماهه نخست سال جاری از واحد های صنفی،صنعتی ومعدنی استان خبر داد و گفت: طی ۶ماه نخست سال جاری در راستای کنترل و نظارت بر بازار در استان با انجام بازرسی های یاد شده تعداد ۱۹۵۱ پرونده تخلف برای اصناف متخلف تشکیل گردید.

به گزارش خبرنگار صدای جنوب به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان، سالارحسین پور اظهار داشت: طی ۶ ماه سال جاری در راستای کنترل و نظارت بر بازار در این استان با انجام بازرسی های یاد شده تعداد پرونده تخلف برای اصناف متخلف تشکیل گردید.

وی افزود: این بازرسی ها منجر به تشکیل ۱۹۵۱ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ۳۲ میلیارد و ۱۳۸ میلیون ریال شده است. که نسبت به مدت مشابه سال ۹۸، رشد ۳۳ درصدی داشته است.

رییس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان در ادامه گفت : دراین بازه زمانی طی ۷۹۰ گشت مشترک با نهاد های همکار ونظارتی، ۳ هزار و ۳۶۲ مورد بازرسی از واحد های نانوایی استان انجام که منجر به تشکیل ۳۱۸ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ۹۱۳ میلیارد ریال گردید که جهت رسیدگی بیشتر به تعزیرات حکومتی استان ارجاع گردید.

حسین پور درپایان عنوان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز،تعداد ۲هزار و ۱۰۳ فقره بازرسی انجام شده و ۳۱۸فقره پرونده قاچاق به ارزش ریالی ۱۰۵میلیون و ۴۹۰ هزار تشکیل و به مراجع ذیصلاح نیز ارجاع گردید .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت