پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 مهر 1399 ساعت 13:07:: شناسه خبر: 85138

تشکر و قدردانی استاندار از کادر درمان و بیمارستان/رعایت دستوالعمل ها قطعا ورود به بیمارستان ها را کاهش

وضعیت مدارس نسبت به سایر کشور مناسبت تر بود و به تشویق مدارس موفق برای افزایش رعایت پروتکل ها در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صدای جنوب استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد کرونا با تبریک هفته دفاع مقدس و با درود بر بنیان گذار کبیر انقلاب و خانواده شهداء و ایثارگران و جانبازان، گفت: امروز سالروز شکست حصر آبادان و عملیات ثامن الائمه است که همه مردم نیروی نظامی برای لبیک به ندای امام گام برداشتند و این حصر را شکستند.

حسین کلانتری با تشکر از کادر درمان و پرسنل بیمارستان کرونا در استان، گفت: همه مردم باید قدر دان کادر درمان باشند.
وی افزود: آمار مبتلایان از میانگین کشوری پیشی گرفت، یکی از پیامد های مثبت افزایش نمونه گیری ها بوده که در سطح استان موفقیتی محسوب می شود اما پیامد منفی آن همانند افزایش آمار مبتلایان نسبت به کشور است.
کلانتری گفت: فراگیری کرونا در استان وجود دارد و باید مراقب بود و دانشگاه علوم پزشکی موفقیت های زیادی داشته است، بیمارستان های جوان، و تجهیزات  وجود دارد اما اگر با موج خطر مواجه شویم تلفات زیادی خواهیم داشت، بنابراین باید استفاده  از ماسک توسط دستگاه ها در دستور کارقرار گیرد و  اگر دستگاهی رعایت نکرد باید برخورد شود.
کلانتری با اشاره به پاساز های استان  عنوان کرد: انهایی که رعایت نکردند برخورد کنید و اصنافی که رعایت می کنند مورد قدردانی قرار گیرند،  به دنبال این هستیم همه آحاد جامعه پروتکل ها را رعایت کنند و رعایت دستوالعمل ها قطعا ورود به بیمارستان ها را کاهش و نهایتا کنترل بیماری و کاهش مرگ و میر صورت می گیرد.
وی افزود: باید از تمام ظرفیت های استان از قبیل فرمانداری ها، شوراها، بخشداری ها برای رعایت پروتکل ها بهره گرفته شود.
استاندار خطاب به رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: برخی از رانندگان  پروتکل ها را رعایت کردند کار خوبی صورت گرفت اما همچنان باید رعایت پروتکل ها در دستور کار قرار گیرد.
کلانتری گفت: کهگیلویه و بویراحمد در ستاد کرونا  از جنبه رعایت پروتکل ها رتبه اول در کشور را دارا بود و اگر این موضوع را به ۸۰ درصد برسانیم تاثیرات مثبت آن در آینده مشخص می شود.
کلانتری گفت: از پلیس +۱۰ برای رعایت پروتکل ها تشکر می کنیم و همچنان باید ادامه پیدا کند.
وی افزود: وضعیت مدارس نسبت به سایر کشور مناسبت تر بود و به تشویق مدارس موفق برای افزایش رعایت پروتکل ها در دستور کار قرار گیرد.
کلانتری خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت : عده ای از بیرون کار و تلاش شما را نظاره می کنند و اگر نگاه های کارشناسی باشد با انتقاد خود سبب کمک  به کادر درمان می شوند، از طرفی کسانی که مطلب می نویسند مطالب را کامل ذکر کنند، در خصوص کارانه ها کادر درمان اگر تخلفی  شده برخورد کنید و اگر  تخلفی صورت نگرفته باشد آرامش روحی و روانی کادر درمان را با مطالب غیر واقعی سلب نشود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت