پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 مهر 1399 ساعت 15:07:: شناسه خبر: 85368

بهره‌مندی ۱۵ هزار مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از کمک‌های موردی

ارائه خدماتی چون کمک‌هزینه‌های تحصیلی، درمانی، برگزاری دوره‌های آموزشی، تأمین کمک‌هزینه جهیزیه، احداث و تعمیر منازل مددجویان تحت حمایت، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه‌ و…بخشی از اقدامات این نهاد است.

بهره‌مندی ۱۵ هزار مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از کمک‌های موردی

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۵۲۵۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد و افراد نیازمند استان در شش‌ماهه نخست سال جاری از کمک‌های موردی بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرنگار.ار صدای جنوب  به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: سه میلیارد و ۵۰ میلیون تومان در قالب کمک‌های موردی به مددجویان و سایر اقشار نیازمند در شش‌ماهه اول سال جاری پرداخت شد.
وی با اشاره به اینکه کمک‌های موردی به ۱۵۲۵۰ نفر از مددجویان کمیته امداد و اقشار نیازمند پرداخت‌شده است، افزود: کمک‌های موردی به‌صورت بلاعوض برای رفع مشکلات معیشتی، درمانی، تأمین جهیزیه نوعروسان، هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و سایر مسائل و مشکلات ضروری زندگی آن‌ها پرداخت می‌شود.
مبشری با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های کمیته امداد پرداخت کمک‌های موردی به مددجویان تحت حمایت و نیازمندانی است که تحت حمایت نبوده و مشکلات اساسی در زندگی دارند، پرداخت می‌شود، تصریح کرد: پس از بررسی‌های لازم از وضعیت متقاضیان، کمک‌های موردی به افراد واجد شرایط پرداخت می‌شود تا آن‌ها بتوانند بخشی از مشکلات خود را برطرف کنند.
وی به پرداخت کمک‌معیشت به‌عنوان یکی از برنامه‌های کمیته امداد به مددجویان اشاره و بیان کرد: ۴۵ هزار و ۷۶۲ هزار خانوار تحت حمایت در قالب مددجویان عادی و تبصره ۱۴ در شش‌ماهه نخست امسال بیش از ۲۳ میلیارد تومان کمک‌معیشت دریافت کرده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد پرداخت کمک‌معیشت و مستمری ماهیانه را به‌عنوان رفع بخشی از کاستی‌ها و نیازهای معیشتی خانواده‌های تحت حمایت عنوان کرد و یادآور شد: ارائه خدماتی چون کمک‌هزینه‌های تحصیلی، درمانی، برگزاری دوره‌های آموزشی، تأمین کمک‌هزینه جهیزیه، احداث و تعمیر منازل مددجویان تحت حمایت، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه‌ و…بخشی از اقدامات این نهاد است.
وی هدف اصلی کمیته امداد را رسیدگی به احوال خانواده‌های نیازمندی که به دلایلی چون فقدان و ازکارافتادگی سرپرست، معلولیت و بیماری سرپرست و یا هر مورد دیگری تحت حمایت این نهاد قرارگرفته‌اند، برشمرد و بیان داشت: ارائه خدمات هدفمند یکی از راهکارهای کمیته امداد برای توانمندسازی مددجویان و همچنین جلوگیری از وابستگی آن‌ها به این نهاد است.
انتهای پیام

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت