پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 مهر 1399 ساعت 15:07:: شناسه خبر: 85464

با حضور پرسنل سپاه ناحیه لنده صورت گرفت:

میثاق با شهدا اولین برنامه روز کاری فرمانده جدید سپاه ناحیه لنده+تصاویر

روح الله ویسی در اولین روز کاری خود در منسب فرمانده سپاه ناحیه لنده با حضور در گلزار شهدا با آنان تجدید عهد و میثاقی دوباره کرد.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، سرهنگ پاسدار روح الله ویسی در اولین روز کاری خود در منسب فرماندهی سپاه ناحیه لنده به همراه پرسنل سپاه ناحیه با حضور در گلزار شهدا ضمن قرائت فاتحه ، با شهدا تجدید عهد و میثاقی دوباره کرد.

وی با بیان اینکه احساس وظیفه کردم تا در نخستین روز کاری در این شهرستان به این شهدای عزیز ادای احترام کنم، افزود: همه ما باید دنباله رو شهدا باشیم و راه و هدف آنان را ادامه دهیم تا نظام اسلامی در مسیر واقعی قرار گیرد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده بیان کرد: شهیدان راه دین، ایثار و فداکاری را ما آموختند که از کشور، اخلاق و دینمان حفاظت کنیم و همواره در کنار ولایت ورهبری باشیم.
سرهنگ ویسی با اشاره به وصیت نامه‌های شهدا بر ضرورت وحدت و یگانگی در کشور تاکید و خاطرنشان کرد: با وحدت و یگانگی می‌توان ایرانی پرافتخار در منطقه و جهان داشته باشیم، اگر در وصیتنامه‌های شهدا هم نگاه کنید پیام آن‌ها حفاظت از اسلام، دین، کشور و امامشان بوده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده در پایان عنوان کرد: شهدا برای خداوند ایثار کردند و ما هم با ادامه راه آن‌ها وظیفه خود را در مقابل شهدا انجام خواهیم داد و همه دست به دست هم داده و در این راه کوتاهی نخواهیم کرد.

در این مراسم معنوی و پس از اهدای شاخه ای گل بر مزار شهدا فرماندهی و پرسنل سپاه ناحیه لنده با حضور در قطعه صالحین و جانبازان متوفی یاد و نام شهیدان و ایثارگران را گرامی داشت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت