پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 فروردین 1395 ساعت 14:01:: شناسه خبر: 855

درشب میلاد حضرت فاطمه (س):

بانوان خبرنگار دهدشتی بانوی نمونه شدند

به همت کانون فرهنگی جوادالائمه و اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) از ۳۵ بانوی خلاق و کارآفرین دهدشت از جمله دو خانم خبرنگار “سیده مریم پیروزان” خبرنگار ایسنا و “طیبه سادات سعادتی نیک” خبرنگار فارس تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار صدای جنوب حجت الاسلام روح الله صیادیان در جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا(س) در دهدشت هدف از برگزاری چنین جشن هایی را تحریف و فراموش نشدن راه و رسم حضرت زهرا(س) عنوان کرد.

وی با بیان اینکه بهترین زنان زنانی هستند که مردان و را نبینند و بالعکس گفت: این بدان منظور نیست که زنان در اجتماع حضور پیدا نکنند، بلکه حضور زنان در اجتماع باید با رعایت آداب اسلامی باشد و اسلام چنین ظرفیتی را دارد که بزرگترین تهدید را به بزرگترین فرصت تبدیل می‌کند.

این کارشناس مذهبی عنوان کرد: حضرت زهرا با همه شرایط سختی که در زندگی خود گذارند به چنان بلوغ اجتماعی رسید که در مقابل سختی ها مثل فولاد آب دیده و شکست ناپذیر شد.

صیادیان از حضرت زهرا به عنوان یک الگوی تمام و کمال برای همه انسان ها در زندگی‌ها یاد کرد و گفت: همه بانوان جامعه اسلامی باید به تاسی از این بزرگ بانوی جهان اسلام همواره در همه مسیر زندگی از رهروان این بانوی بزرگ باشند..درپایان این مراسم از۳۵بانوی نمونه دهدشتی ازجمله دوخبرنگار خبرگزاری ایسناوفارس خانم ها مریم پیروزان وطیبه سعادتی نیک تجلیل گردید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت