پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 مهر 1399 ساعت 23:07:: شناسه خبر: 85726

در دیدار فرمانده انتظامی استان با مدیرکل صداوسیما عنوان شد؛ حفظ امنیت در جامعه حاصل تعامل نیروی انتظامی و صدا و سیما

علاوه بر عمل به وظیفه خطیر یعنی حفظ امنیت عمومی، خدمات مختلفی نیز به مردم ارائه می‌کند که در این راستا بهترین و معتبرترین منبع برای معرفی و شناساندن این خدمات به مردم صداوسیما

به گزارش خبرنگار  صدای جنوب  ، مدیرکل صدا و سیما در دیدار با فرمانده انتظامی استان با اشاره به اهمیت وجود نظم و امنیت در جامعه گفت: وجود امنیت یکی از مهمترین مولفه‌های توسعه و آبادانی در جامعه بوده و بدون آن هیچ پیشرفتی حاصل نمی شود.

امیر رئوف تعامل مجموعه صداوسیما با نیروی انتظامی استان را خوب و شایسته عنوان کرد و افزود: مشارکت، همراهی، همدلی مردم و هم افزایی سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف می‌تواند یاریگر پلیس در تامین امنیت و آسایش جامعه باشد.
رئیس رسانه استانی در ادامه بر افزایش تعاملات فیمابین در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، تأکید کرد و گفت: صدا و سیما با ۱۶۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی دستگاهی فرهنگی و امنیتی است.
وی برای ساخت برنامه‌هایی در ساختار نمایش و انیمیشن اعلام آمادگی کرد.
️فرمانده انتظامی استان هم در این دیدار پلیس را یکی از ارکان مهم حفظ امنیت و آسایش عمومی در جامعه دانست و گفت: نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه زحمات فراوانی کشیده که تقدیم هزاران شهید از جوانان غیور این مرز و بوم موید این ادعاست.
سرهنگ مصطفایی به خدمات ناجا در زمینه‌های گوناگون اشاره کرده و اظهار داشت: نیروی انتظامی علاوه بر عمل به وظیفه خطیر یعنی حفظ امنیت عمومی، خدمات مختلفی نیز به مردم ارائه می‌کند که در این راستا بهترین و معتبرترین منبع برای معرفی و شناساندن این خدمات به مردم صداوسیما می‌باشد.
وی ایجاد و حفظ امنیت روانی و در تعریفی دیگر احساس امنیت را جزء وظایف و رسالت‌های مشترک رسانه ملی و نیروی انتظامی عنوان داشت و گفت: ایجاد امنیت قطعا در کنار امنیت روانی در جامعه محقق خواهد شد و در این راستا صداوسیما به عنوان رسانه‌ای که مردم همچنان به آن اعتماد داشته و اخبار معتبر را از این رسانه دریافت می‌کنند، نقش بسزایی دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت