پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 مهر 1399 ساعت 14:07:: شناسه خبر: 85870

گشت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می شود

رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به مردم توصیه نمود، در هر موقعیت و شرایطی از ماسک استفاده کنند و تا حد امکان از حضور در نقاط شلوغ خودداری کنند.

صدای جنوب :

امان‌الله جهانبین اظهار داشت: بهترین راه مقابله با ویروس کرونا، استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم حضور در اجتماعات بوده و در همین راستا و برای فرهنگ‌سازی مناسب برای مقابله با ویروس کرونا جمعیت هلال احمر استان کارگروه‌هایی متشکل از جوانان دواطلب هلال احمر تشکیل داده است.

وی افزود: این گروه‌ها وظیفه دارند با حضور در بین مردم در مناطق مختلف استان، بین آنها ماسک توزیع نموده و مردم را به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی دعوت کنند.

جهانبین خاطرنشان کرد: این طرح علاوه بر کمک به فرهنگ‌سازی و هشدار برای جدی گرفتن کرونا، کمک شایانی برای کاهش فشار بر کادر بهداشت و درمان است.

رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به مردم توصیه نمود، در هر موقعیت و شرایطی از ماسک استفاده کنند و تا حد امکان از حضور در نقاط شلوغ خودداری کنند.

جهانبین در ادامه با اشاره به خدمات صورت گرفته در ایام ماه محرم، افزود: در ایام عزاداری ماه محرم، جمعیت هلال احمر استان قریب به ۱۰ هزار عدد ماسک بین عزاداران حسینی توزیع کرد و اگر برنامه برای ایام اربعین در نظر گرفته شود، آمادگی همکاری و توزیع ماسک را بین عزاداران داریم.

وی افزود: جوانان جمعیت هلال احمر استان به صورت روزانه در بین مردم در مناطق مختلف اقدام به توزیع ماسک می‌کنند و تا ریشه کن شدن این ویروس با تمام توان همراه مردم هستیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت