پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 مهر 1399 ساعت 14:07:: شناسه خبر: 85995

آنچه در خطبه های نماز جمعه شهرستان لنده مطرح شد:

همه مشکلات کشور را نباید به تحریم ها نسبت داد/جریان تحریف آدرس غلط به مردم می دهند

امام جمعه لنده گفت:همه مشکلات اقتصادی متعلق به تحریم ها و دشمنان نیست و ۵۰درصد مشکلات متعلق به دشمن و مابقی متعلق به دولت است که متاسفانه توجه به ظرفیت های داخلی را به فراموشی سپرده اند و این درحالی است تلاش خوبی دارند ولی باید از ظرفیت داخل و مردم نیز استفاده کنند. 

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده ، حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت:سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد.

وی گفت:سبک زندگی پیامبراکرم(س) می تواند تعالی بخش، منشأ آثار خوبی در زندگی ما باشد که باید توجه به این مهم در زندگی جاری و ساری شود.
امام جمعه لنده تصریح کرد: انقلاب ما به برکت خون شهدا و مجاهدت علما و مردمی به وجود آمد که با گذر از سختی ها ۴۲سال است با اقتدار از گردنه هاعبور کردیم و دشمنان را شکست دادیم.
وی تاکیدکرد: به برکت اقتدار و نیروهای مسلح هیچ نگرانی نداریم و دشمن امروز جنگ را بر سر سفره مردم آورده است که سفره مردم را کم کمتر کنند و تحریم ها و فشارهای اقتصادی و جنگ نابرابر اقتصادی امروز بی سابقه ترین جنگ را مردم ما متحمل شده اند.
محمودی اصل گفت: همه مشکلات اقتصادی متعلق به تحریم ها و دشمنان نیست و ۵۰درصد مشکلات متعلق به دشمن و مابقی متعلق به دولت است که متاسفانه توجه به ظرفیت های داخلی را به فراموشی سپرده اند و این درحالی است که باید از ظرفیت داخل و مردم نیز استفاده کنند.
وی گفت: بارها با مسولان شهرستانی عرض کردیم با مردم چهره به چهره دیدار کنند و موانع و مشکلات را بیان کنند تا مردم بهتر بپذیرند و با مسولان همکاری کنند و مسولان در حال آدرس غلط به مردم هستند و توپ را به زمین دشمن می اندازند و خیلی ها در سطح ملی و رده های پایین جامعه مقصر هستند و جریان تحریف آدرس غلط می دهند که جوانان ما باید با هوشیاری مراقب باشند.
امام جمعه لنده گفت: اقتصاد ما را حتی آب خوردن ما را به برجام نسبت می دهند و اقتصاد ما مدت ها است که چشم انتظار لبخند غربی ها است و باور به قدرت مردم است که کلید اصلی اشتغال و گرانی خود مردم هستند.
وی گفت: وعده های داده شده عملی نشده است و نقدینگی به سمت تولید هدایت نمی شود و پروژه های بزرگ و خرد را آنقدر موانع می گذارند که تولید کنندگان منصرف می شوند.
محمودی اصل تاکید کرد: مشکل ما وابستگی اقتصاد به نفت است که به سایر حوزه ها کمتر توجه شده است و همین امر باعث شده است که خیلی ها به زیر خط فقر رسیده اند و دست از فرصت سوزی ها بردارند تا مردم کمتر آسیب ببینند.
وی گفت:دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنید که در هر ۷دقیقه یک نفر تلفات داریم که وضعیت واقعا نا بهنجار است و کادر درمانی واقعا خسته است و باید نسبت به مسائل مختلف بهداشتی همه خود را مسول بدانیم.
امام جمعه لنده گفت: امروز کرونا آمریکایی را که قلدرمابانه حرف می زد در کرونا غرق شد و رئیس جمهور آنان نیز به کرونا مبتلا شد.
وی گفت: استان ما و سایر استان ها با حوادث غیرمترقبه مواجه هستند که باید تدابیر لازم برای کاهش این حوادث از سوی مسولان و مردم صورت گیرد که باید تدابیر لازم از هم اکنون در سطح شهرستان پیش بینی شود.
خطیب جمعه لنده گفت: بحران های قابل مدیریت در کشور را می توان با مدیریت خوب و اصولی کنترل کرد تا از میزان حوادث و بلایا کاسته شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت