پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 مهر 1399 ساعت 22:07:: شناسه خبر: 86134

صنعت، معدن و تجارت ممنوع بودن توزیع شیر خام در واحد‌های سنتی استان

: شیر خام توسط کارخانه تولیدی لبنیات کوه گل جمع آوری و پس از اعمال فرایند پاستوریزاسیون در بسته‌های ۳ و ۵ کیلویی با رعایت موارد بهداشتی و شاخص‌های استاندارد تهیه و در اختیار واحد‌های سنتی قرار

گزارش خبرنگار صدای جنوب ، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان در ستاد تنظیم بازار فرعی در خصوص شیر خام گفت: هرگونه توزیع شیر خام در واحد‌های سنتی استان کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است.
آقای موسویان افزود: در صورت مشاهده توزیع شیر خام در واحد‌های سنتی هریک از مناطق استان کمیته ارزیابی متشکل از سازمان صمت، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی  می‌شود.
وی اضافه کرد: شیر خام توسط کارخانه تولیدی لبنیات کوه گل جمع آوری و پس از اعمال فرایند پاستوریزاسیون در بسته‌های ۳ و ۵ کیلویی با رعایت موارد بهداشتی و شاخص‌های استاندارد تهیه و در اختیار واحد‌های سنتی قرار گیرد.
موسویان ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع عرضه شیر خام و فسادپذیری کالا واحد‌های صنفی فروش لبنیات سنتی موظف به استفاده از ممیز بهداشتی با هدف رعایت استاندارد‌های بهداشتی شدند.
وی بیان کرد: اتحادیه صنف لبنیات موظف شده برای شناسایی واحد‌های صنفی عرضه کننده لبنیات سنتی فاقد مجوز و پلمب آن‌ها در اسرع وقت اقدام کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت