پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 مهر 1399 ساعت 09:07:: شناسه خبر: 86319

پیام فرمانده سپاه ناحیه لنده در پی بازگشت شهید علی چمبری پس از ۳۷ سال به شهرستان بهمئی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده در پیامی بازگشت شهید علی چمبری پس از ۳۷ سال به شهرستان بهمئی را تبریک و تسلیت گفت.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، سرهنگ پاسدار روح الله ویسی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده در پیامی  بازگشت شهید علی چمبری پس از ۳۷ سال به شهرستان بهمئی را تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام امده است:

“بسم رب‌الشهداء والصدیقین”

وَ لَئِن مُتُّم أَوْ قُتِلْتُمْ لَإِلَی اللَّهِ تُحشَرُونَ

در حالیکه در این روزها بوی عطر شهداء بار دیگر سراسر میهن ایران اسلامی را بازگشت شهدای کربلای خان طومان فراگرفته بود؛ خبر شناسایی پیکر مطهر “شهید علی چمبری” پس از گذشت ۳۷ سال بارقه ای از عِطر شهادت را در جای جای استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه شهرستان بهمئی فراگرفته است.
بازگشت قهرمانه ای که حاصل درس صبر و پایداری فرزندان سرزمین ایران اسلامی و گواه ایثار و استقامت ملتی است که رشادت و از خودگذشتگی را از مکتب دار بزرگ  فرهنگ عاشورا ، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و  اسوه صبر تاریخ، حضرت زینب کبری (س) آموختند.

بی ترید عزت و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت‌ها و ایثار این عزیزان است که تمام وجود و جان شیرین خود را برای برای امنیت و آسایش پایدار امروز سرزمین خود در طبق اخلاص نهاده و شهد شیرین شهادت را نصیب خود کرده اند.

بر خود وظیفه میدانم  بازگشت غرور آفرین و افتخار آمیز پیکر مطهر و جاودانه ی رزمنده ی دلاور اسلام،  “شهید علی چمبری” را پس از سی و هفت سال فراق، به مردم شریف و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه “مردم غیور و شهید پرور بهمئی” خانواده صبور و متعهدشان تبریک و تسلیت عرض نمایم.

سرهنگ پاسدار روح اله ویسی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت