پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 مهر 1399 ساعت 17:07:: شناسه خبر: 86614

همزمان با شهادت امام رضا (ع) صورت گرفت:

دیـــدار فرمـــانده سپـــاه ناحــــیه لنـــــده با خانواده شهید عابــدی و شهید کریمـــی در روستـا ایدنک شهرســـتان لنــــده+تصاویر

فرماندهی و پرسنل سپاه ناحیه لنده همزمان با شهادت امام رضا علیه السلام از خانواده های شهید عابدی و شهید کریمی در روستا ایدنک دیدار و گفتگو کردند.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، فرمانده سپاه ناحیه لنده در دیدار با پدر شهید عابدی ضمن تسلیت شهادت امام رضا علیه السلام عنوان کرد:ارج نهادن و تکریم مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس افتخاری ارزشمند است.

وی اظهار کرد: اگر امروز ما در امنیت و آرامش به سر می بریم حاصل ایثار و از خودگذشتگی و جانبازی دلیر مردانی است که برای حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ازجان خود گذشتند و به درجه شهادت نائل شدند.

سرهنگ ویسی خانواده های معظم شهدا ء را گوهران ارزشمند و اسوه های صبر و تقوا و فضیلت دانست و گفت: ما با تکریم آنان، با آرمان های بلند شهدا و جانبازان تجدید میثاق میکنیم.

سرهنگ ویسی در دیدار با خانواده شهید کریمی گفت:مادران شهداء اسوه مقاومت و ایثار هستند که با پایمردی، صبوری و شکیبایی فرزندان خود را در طبق اخلاص گذارده و تقدیم انقلاب و کشور نمودند و لحظه ای برای از دست دادن فرزندان خود نهراسیدن و تردیدی به خود راه ندادند.
در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، انقلاب و مدافع حرم با اهداء هدیه ای، از صبر و استقامت مادر شهید تجلیل شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت