پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 مهر 1399 ساعت 00:07:: شناسه خبر: 86653

مراسم تشییع شهید داراب امرانی مامور خدوم نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

حسین کلانتری با بیان اینکه فداکاری و جان‌فشانی شهدا، ایثارگران و همچنین صبر و ایستادگی خانواده‌های آنان بر کسی پوشیده نیست،گفت:باید مسئولان و مردم قدردان این از خودگذشتگی ها باشند.

شهید امنیت نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار کهگیلویه و بوبراحمد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و برخی مسئولان استان تشییع شد

مراسم تشییع شهید داراب امرانی مامور خدوم نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم ادای احترام به این شهید والامقام ، شهدا را چراغ راه و و ستاره ای درخشان برای هدایت جامعه برشمرد و گفت: امنیت، آرامش و آسایش امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و جانفشانی و از خودگذشتگی ایثارگرانی است که با تمام وجود و خالصانه در راه اعتلای ایران اسلامی قدم برداشتند و جان شیرین خود را در این راه مقدس در طبق اخلاص گذاشتند.
حسین کلانتری با بیان اینکه فداکاری و جان‌فشانی شهدا، ایثارگران و همچنین صبر و ایستادگی خانواده‌های آنان بر کسی پوشیده نیست،گفت:باید مسئولان و مردم قدردان این از خودگذشتگی ها باشند.
استاندار حرکت در مسیر شهدا و تداوم راه راستین آنها را مهمترین نوع قدرشناسی دانست و افزود: باید تلاش کنیم هیچگاه یاد و خاطره این عزیزان در جامعه کم رنگ نشود.
شهید داراب امرانی از ماموران دلسوز و پرتلاش نیروی انتظامی استان بود که چند روز قبل در اثر درگیری با قاچاقچیان در محور یاسوج _ دهدشت خودوری آن ها دچار سانحه شد و وی به شهادت رسید.
لازم به ذکر است که شهید داراب امرانی برادر شهید سلیمان امرانی است که در سال ۶۴ در شهر آبادان و در نبرد با دشمن بعثی به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت