پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 مهر 1399 ساعت 12:07:: شناسه خبر: 86719

شهید امرانی سند ما برای تامین امنیت تا پای جان است / حرمت لباس در دست خود ما است + تصاویر

به گزارش خبرنگار  صدای جنوب  حسین کلانتری به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی با حضور در صبحگاه مشترک یگان های منتخب فرماندهی انتظامی گفت : اکنون در مکانی مقدس و با حضور جمع کثیری از خانواده های شهدا ، ایثارگران و نیروهای مقتدر نیروهای انتظامی هستیم. کلانتری افزود : در مجلسی که به نام جمهوری […]

به گزارش خبرنگار  صدای جنوب  حسین کلانتری به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی با حضور در صبحگاه مشترک یگان های منتخب فرماندهی انتظامی گفت : اکنون در مکانی مقدس و با حضور جمع کثیری از خانواده های شهدا ، ایثارگران و نیروهای مقتدر نیروهای انتظامی هستیم.
کلانتری افزود : در مجلسی که به نام جمهوری اسلامی و رکنی از ارکان نظام برگزار می شود ضرورت دارد از معمار کبیر انقلاب اسلامی ، شهدای دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم ، شهید سردار سلیمانی و شهدای نظم و امنیت نیروی انتظامی به خصوص شهدای استان ، یاد کنیم.
وی با اشاره به تشییع روز گذشته یکی از شهدای امنیت استان ادامه داد : مردم باور کرده اند که عزیزان تامین امنیت تا پای جان خدمت می کنند و سند ما برای این حرف ، شهید امرانی است  . پس رسالت ما فداکاری تا پای جان است.
کلانتری گفت : اقدامات خوب نیروی انتظامی باعث شده است که رهبری در مناسبت های مختلف رضایتمندی خود را اعلام کند.
رئیس شورای تامین استان افزود : در شورای امنیت ملی نگاه ویژه ای به عملکرد نیروی انتظامی است چرا که این نیرو در اوج اقتدار ، اوجه زیادی به رافت و حرمت مردم دارد یعنی در اوج اقتدار احترام می گذارد.
کلانتری گفت : شهروندی که می خواهد حدود و صغورش در امنیت باشد از نیروی انتظامی امنیت می خواهد و احساس آرامش می کند وقتی اطمینان دارد که نیرویی مقتدر امنیت را تامین می کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به نیروهای انتظامی ادامه داد : امروز شما در چشم مردم عزیز هستید چون امنیت را تامین می کنید پس حرمت این لباس و جایگاه در دست خود ما است.
کلانتری افزود : امروز مردم از نیروی انتظامی می خواهند که با اقتدار به اشرار اجازه عرض اندام ندهند که خانواده ها را درگیر کند لذا می بینیم که این عزیزان فداکارانه خدمت می کنند .
وی ادامه داد : به مردم استان این اطمینان داده می شود که کسی نمی تواند مخل امنیت آن ها باشد لذا انتظار می رود نیروی انتظامی با همه ظرفیت ها برای تحقق این مهم تلاش کند.
رئیس شورای تامین استان گفت : تمام تلاش آمریکا و اسرائیل نامشروع برهم زدن نظم و امنیت کشور است و اگر خواسته یا ناخواسته کسی ذره ای در ایجاد مخدوش نمودن امنیت اقدام کند خواسته دشمن را انجام داده است پس لازم است هر کس در هر جایی ضمن ارائه خدمت ، عاملی برای نظم و آرامش جامعه و کشور باشیم.

.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت