پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 مهر 1399 ساعت 19:07:: شناسه خبر: 86821

پایان ۲۶ سال انتظار کهگیلویه و بویراحمدی ها برای افتتاح یکی از ۵طرح طلایی وزارت راه و شهرسازی/پروژه ملی پاتاوه_ دهدشت دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

غفاری معاون وزارت راه و شهرسازی گفت: امسال یک هزار پروژه مهم در این وزارتخانه انتخاب شده که ۱۳۰ مورد به عنوان پروژه‌های جهش تولید انتخاب شدند.

صدای جنوب :

پروژه مهم پاتاوه به دهدشت در سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به کهگیلویه و بویراحمد در سال ۷۳ کلنگ‌زنی شد و با تلاش‌های فراوان خبر افتتاح این پروژه ملی و مهم در دهه فجر امسال به گوش می‌رسد.

صبح امروز به همین منظور هم حسین کلانتری دیداری با غفاری معاوت برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی داشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پروژه ملی پاتاوه_ دهدشت یکی از ۵ پروژه طلایی وزارت راه معرفی شده گفت: این پروژه دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان از سوی دفتر مقام معظم رهبری به این پروژه اختصاص داده شده که ۷۰ میلیارد آن نقدا پرداخت شده و تا دهه فجر ۳۰ میلیارد دیگر پرداخت می‌شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد این پروژه گفت: همه به صورت جهادی پای کار هستند و به صورت مستمر پروژه مورد نظارت و بازدید قرار می‌گیرد.

در ادامه هم غفاری معاون وزارت راه و شهرسازی گفت: امسال یک هزار پروژه مهم در این وزارتخانه انتخاب شده که ۱۳۰ مورد به عنوان پروژه‌های جهش تولید انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: از میان این تعداد ۵ پروژه به عنوان پروژه طلایی انتخاب شدند که پاتاوه_ دهدشت یکی از آنها است.

غفاری خاطرنشان کرد: منابع کامل برای تکمیل و راه‌اندازی این پروژه تامین شده و به لحاظ ابنیه و مصالح مشکلی وجود ندارد.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت