پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 مهر 1399 ساعت 14:07:: شناسه خبر: 86917

شهردار جدید دهدشت معارفه شد/نقشه راه فرماندار برای تابش نژاد/سنگ تمام عضو شورای عالی استان‌ها برای برخه

شهرداران جدید وقدیم دهدشت معارفه وتودیع شدند.

صدای جنوب :

در آیینی با حضور مسؤولان شهرستان و مدیرکل دفتر امور شهری استانداری سکاندار مدیریت شهری دهدشت معرفی و از خدمات شهردار پیشین تجلیل شد.

علیرضا اتابک در این مراسم با انتقاد از وضعیت نا بسامان مبلمان شهری دهدشت اظهار داشت: توازن فرهنگی در اجرای پروژه‌های مدیریت شهری رعایت نشده است.

فرماندار کهگیلویه ساختار شهری را دارای ایرادهای اساسی دانست و گفت: بانوان دهدشت برای تفریح فضای مناسبی در اختیار ندارند.

وی اضافه کرد: تصمیم واحد شورای شهر در انتخاب شهردار جدید تصمیم عاقلانه و اتفاق میمونی است و می‌تواند به عنوان یک ظرفیت در شهرستان نهادینه شود.

فرماندار کهگیلویه به وضعیت نامطلوب نظافت شهری اشاره کرد و با بیان اینکه بوی لجن کانال‌ها مردم را کلافه کرده،گفت: انتظار می‌رود شهردار برای تنظیف محیط شهری و ساماندهی مبلمان دست به کار شود.

فرزاد آذریان در این مراسم با بیان اینکه ذهنیت بدبینی نسبت به مدیریت شهری و شورای شهر زدوده شده است، اظهار داشت: در دوره جدید شورای شهر پاک‌ دست‌ترین نیروها در واحدهای شهرداری گمارده شدند نظارت بر دخل و خرج شهرداری حاکم و در راستای شفاف‌سازی هزینه‌ها و کنترل و محاسبه درآمدها و عوارض اتوماسیون اداری شهرداری راه‌اندازی شد.

عضو شورای اسلامی شهر دهدشت گفت: این شورا بر انعقاد قراردادهای شهرداری نظارت مستقیم دارد.

وی با اشاره به عملکرد شهرداری طی سه سال گذشته تصریح کرد: ۲۸۰ هزار متر مربع از معابر شهری آسفالت شد، همچنین تعریض و آسفالت جاده قبرستان جدید از دیگر اقدامات بود.

آذریان از اجرای ۱۰ هزار متر مربع سنفگرش، ۶ هزار متر مربع پوشش سیل‌بند و بازسازی ماشین آلات به دیگر عملکرد شهرداری نام برد و افزود: بار سنگین بدهی گذشته و مطالبات سازمان تأمین اجتماعی با همکاری دکتر وکیلی نماینده وقت مردم در مجلس و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی استان تسویه شد.

عضو شورای عالی استانهای کشور پاکدستی و قانونمندی را از مؤلفه‌های خاص برخه شهردار پیشین برشمرد و گفت: شهردار جدید از خوش اقبالترین گزینه‌های شورای شهر بوده وابستگی به هیچ فرد، گروه و جریان سیاسی نیست هفت عضو شورا برای انتخاب او متحد شدند و ملاک آنها تخصص، تعهد و رزومه کاری و نه ملاک سیاسی بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت