پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 مهر 1399 ساعت 19:07:: شناسه خبر: 86943

گشت مشترک تعزیرات حکومتی، صنعت و معدن،دادستانی و مرکز بهداشت استان در بازار شهر یاسوج/پلمب و جریمه واحد های متخلف+تصاویر

در این گشت مشترک برخی از واحد ها صنفی به دلیل عدم درج قیمت، نادیده گرفتن پروتکل های بهداشتی، گران‌فروشی ، کم فروشی، عدم ارائه فاکتور جریمه و یا پلمب شدند.

به گزارش صدای جنوب  امروز ۳۰ مهر گشت مشترکی با حضور تعزیرات حکومتی،اداره صمت،دادستانی مرکز استان و مرکز بهداشت در شهر یاسوج به جهت پایش بازار و برخورد با صنوف متخلف صورت گرفت.

در این گشت مشترک برخی از واحد ها صنفی به دلیل عدم درج قیمت، نادیده گرفتن پروتکل های بهداشتی، گران‌فروشی ، کم فروشی، عدم ارائه فاکتور جریمه و یا پلمب شدند.

برخورد قاطع تعزیرات حکومتی استان با متخلفین

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از تشدید بازرسی ها و برخورد قاطع و بدون اغماض با واحدهای صنفی متخلف خبر داد و گفت: با افزایش همراهی و گشت های مشترک با اداره صمت، مرکز بهداشت و اتاق اصناف وضعیت بازار را بصورت روزانه رصد میکنیم و در شرایط کنونی دیگر بحث تذکر مطرح نیست و به واحدهای متخلف تذکر داده نمیشود و بلافاصله برخورد قاطع و پلمپ صورت میگیرد و تمام واحدهای متخلفی که حتی یک موردتخلف داشته باشند با شدت تمام و برخورد قاطع صورت میگیرد و تخلفات اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور و یا عدم رعایت نکات بهداشتی بشدت برخورد میشود و حداقل یک هفته این واحدها پلمپ خواهند شد.

وی  خاطر نشان کرد: در بحث تخلفات بهداشتی و عدم رعایت نکات و پروتوکل های بهداشتی نیز علاوه بر پلمپ وجریمه هایی که مجموعه مرکز بهداشت در نظر میگیرند طبق قوانین جریمه هایی هم از بابت تهدید سلامت و امنیت بهداشتی جامعه نیز برای این افراد لحاظ میشود و حتی در مواردی از قوانینی که بازدارنگی بسیار بالایی دارند مانند کار در محلهای کار اجباری بصورت رایگان از طرف قانونگذار پیش بینی شده است که میتواند شامل افراد مخل نظم و بهداشت بازار شود.

صالحی افزود:افزایش روزانه قیمتها به بهانه افزایش قیمت دلار به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و با هماهنگی خوبی که با دادستان مرکز استان داریم بشدت و با استفاده از تمام ظرفیتهای قانون با متخلفان برخورد میکنیم

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همچنین بیان کرد: سامانه ۱۲۴در اداره صمت و ۱۳۵در تعزیرات حکومتی پاسخگوی مردم است و در کمترین زمان به تخلفات و شکایتهای مردمی رسیدگی میکند

   

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت