پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 مهر 1399 ساعت 21:07:: شناسه خبر: 86947

دیدار مدیر کل صدا و سیما و‌معاونین با فرمانده نیروی انتظامی استان

رسانه ملی با ۱۷۰ شبکه ماهواره‌ای و تلویزیونی امروزه در تقابل با بتگاه‌های سخن پراگنی بیگانگان سرامئ دستگاهای اطلاع رسانی بوده و شبانه روز در راه اعتلای خدمت به هموطنان و کشور در مبارزه با جنگ نرم دشمنان پیشقراول بوده است.

مدیرکل صدا و سیما و معاونان کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند‌.
امبر رئوف در این نشست که ب در دفتر فرمانده نیروی انتظامی استان با حضور معاونان شبکه استانی دنا برگزار شد گفت. نیروی انتظامی امنیت و سلامت جامعه را به عنوان تولید کننده نظم و امنیت در جامعه است بنابراین عامل موثر احساس امنیت و آرامش در جامعه مدیون هوشیاری و بیداری پلیس مقتدر در عرصه‌های مختلف در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی اظهار داشت. احساس امنیت و امید سلامت که در جامعه امروز حاکم است به برکت خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی‌به هوشیاری پلیس بوده است که با نثار خون هزاران شهید به خصوص شهدای نیروی انتظامی در مرزهای جغرافیای داخلی و خارجی بدست آمده است.
وی عنوان داشت. رسانه ملی با ۱۷۰ شبکه ماهواره‌ای و تلویزیونی امروزه در تقابل با بتگاه‌های سخن پراگنی بیگانگان سرامئ دستگاهای اطلاع رسانی بوده و شبانه روز در راه اعتلای خدمت به هموطنان و کشور در مبارزه با جنگ نرم دشمنان پیشقراول بوده است.
مدیرکل صدا و سیما وکهگیلویه و بویراحمد در ادامه اذعان داشت: شبکه استانی دنا این آمادگی را دارد تا با ساخت برنامه های فاخر فرهنگی با همکاری متولیان دستگاهای نظامی، انتظامی و قوه قضاییه برای اطلاع رسانی مردم از حقوق شهروندی، کاهش جرایمی همچون تصادفات رانندگی. نزاع های دسته جمعی و آسیب های اچتماعی دربرنامه های صدای عدالت و مشاور شما که در طول سال پخش می شود و دیگر برنامه های رادیویی و تلویزیونی همکاری مناسبی با نیروی انتظامی استان داشنه باشد.
سرهنگ مصطفی فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در در این نشست به عنوان داشت: رسانه ملی در راستای فرهنگ سازی و ارتقاء امنیت اجتماعی به عنوان دستگاه فرهنگی و تاثیرگذار از پیشقراولان دستگاههای فرهنگی در اطلاع رسانی به شمار می آید.
وی اظهار داشت: برای حفظ نظم و امنیت پایدار اطلاع رسانی مردم از حقوق شهروندی و خود نیاز به همکاری با رسانه به خصوص شبکه استانی دنا داریم امیدواریم با درایت و خلاقیتی که مدیرکل محترم صدا و سیمای مرکز ساخت برنامه های مشارکتی فاخر فرهنگی گامی موثر در راه خدمت به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد درکاهش آسیب‌های اجتماعی برداریم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت