پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 آبان 1399 ساعت 14:08:: شناسه خبر: 87003

همکاری گسترده سپاه و تیپ ۴۸ فتح با پلیس کهگیلویه و بویراحمد/عملکرد مقتدرانه ناجا در کشف جرم

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

در حوزه تجهیزات در ۸ سال دفاع مقدس ۳۶ کشور علیه ما بودند و کمک‌های مالی و تجهیزاتی به دشمن می‌کردند که در آن روزگار سیم خاردار هم نداشتیم اما امروز در حالی که بی‌‌امان در حال تحریم هستیم روز به روز در وضعیت تجهیزاتی ارتقا پیدا کرده‌ایم و تجهیزات ما قدرت تخریب بالایی دارد

به گزارش خبرنگار  صدای جنوب  از یاسوج سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح و سرهنگ کیقباد مصطفایی فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته نیروی انتظامی در برنامه تلویزیونی شبکه دنا در خصوص هماهنگی و همکاری و هم‌افزایی این دو نیرو اظهار نظر کردند.

سرهنگ کیقباد مصطفایی در ای  برنامه تلویزیون به موضوع امنیت در جوامع بیشری اشاره کرد و گفت: امنیت در کشور از وضعیت خوبی برخوردار است و به تبع در استان هم امنیت بسیار مطلوبی را شاهد هستیم و نقش نیروهای مسلح در تامین امنیت داخلی و خارحی بسیار موثر است و در یک طبقه‌بندی کلی نیروی انتظامی به عنوان پرچمدار امنیت داخلی کشور بوده و به همین جهت اقدامات گسترده‌ای در راستای این رسالت و ماموریت مهم انجام داده و خروجی آن رضایت‌مندی مردم از امنیت کنونی است.

سرهنگ ستاد کیقباد مصطفایی فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان توانمندی‌های پلیس در کشور و استان گفت: پلیس هم‌ راستا با سایر نیروهای مسلح به آخرین و بهترین تجهیزات و امکانات مجهز شده و امروز پلیس ایران یکی از مقتدرترین پلیس‌های جهان به شمار می‌رود.

فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: به صورت مستمر شاهد یک سامانه جدید در پلیس هستیم و شعار «پلیس هوشمند» محقق شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه کشف جرائم پلیس استان با قدرت عمل کرده است افزود: کمتر جرمی اتفاق می افتد که توسط پلیس استان در کمترین زمان ممکن کشف نشود که با برخورداری از نیروهای کارآزموده و به روز و همچنین تجربیات ناب پلیسی در این زمینه موفق عمل کرده‌ایم.

وی گفت: این دستاورد را مرهون برنامه‌ریزی و تلاش در عرصه ارتقای سطح پلیس استان هستیم و به همراه سایر نیروهای مسلح در استان به خصوص سپاه فتح و تیپ ۴۸ فتح امنیت پایداری در استان ایجاد شده است.

سرهنگ مصطفایی هم با بیان اینکه همپوشانی و هم افزایی بسیار خوبی میان ما و سایر نیروهای تامین کننده امنیت در استان وجود دارد اظهار کرد: در جاهایی که نیازمند عزم گروهی بوده تفکیکی بین ما دیده نمی‌شود و نیروی انتظامی، سپاه فتح، تیپ ۴۸ فتح و البته نیروهای بسیجی در کنار یکدیگر با اقتدار عمل می‌کنند.

در  ادامه این  نشست سردار حکمتیان در خصوص ضرورت  وجود و حضور نیروهای مسلح به مولفه های قدرت یک کشور اشاره کرد و گفت: یکی از مولفه‌های اقتدار هر کشوری نیروهای نظامی آن کشور بوده که زمینه‌ساز امنیت آن کشور است و و امروزه امنیت مهم‌ترین نیاز بشر است و در طبقه‌بندی نیازهای بشری امنیت و ایمنی جایگاه بسیار بالایی داشته و بسترساز توسعه یک کشور است چرا که جامعه امروزی باید در تمام ابعاد امنیت داشته باشد.

این فرمانده گفت: باید کاری کرد در ذهن انسان امنیت همواره به عنوان یک اولویت در نظر گرفته شود امروز ما به عنوان نیروهای مسلح باید امنیت پایدار را در کشور ایجاد کنیم که آسایش و رفاه ملت و مردم را در پی دارد.

وی افزود: مردم سرمایه اصلی انقلاب و نظام هستند و نیروهای نظامی و انتظامی برای زندگی سعادتمندانه مردم خود را قائل به ایجاد امنیت می‌دانند.

حکمتیان در ادامه با بیان داشته‌ها و ظرفیت‌های نیروهای مسلح کشور گفت: سطح آمادگی نیروها در راهبرد کلی کشور باید باز دارنده باشد و اگر بخواهیم نیروی مسلح مقتدر و توانمندی داشته باشیم باید نیروی انسانی و آموزش و تجهیزات داشته باشیم که امروزه در بعد نیروی انسانی که مولفه اصلی بوده بالاترین دارایی نیروهای مسلح نیروی انسانی است که برگرفته از تجربیات دفاع مقدس است.

وی گفت: در حوزه تجهیزات در ۸ سال دفاع مقدس ۳۶ کشور علیه ما بودند و کمک‌های مالی و تجهیزاتی به دشمن می‌کردند که در آن روزگار سیم خاردار هم نداشتیم اما امروز در حالی که بی‌‌امان در حال تحریم هستیم روز به روز در وضعیت تجهیزاتی ارتقا پیدا کرده‌ایم و تجهیزات ما قدرت تخریب بالایی دارد.

این فرمانده افزود: سومین عنصر آموزش است که در سطح نیروهای مسلح به این موضع توجه بسیاری شده امروز به آموزش به عنوان یک عنصر حیاتی توجه می شود و شبانه‌روز به دنبال توان رزم خود هستیم و معتقدیم اگر در صلح عرق بیشتری از ما بریزد در جنگ خون کمتری از ما ریخته می‌شود

در ادامه سردار حکمتیان فرمانده تیپ مستقل ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌ها و اهداف مشترک نیروهای نظامی استان اشاره کرد و گفت: به توانمندی های یکدیگر واقف هستیم و به واسطه همین ارتباط در هر شرایط سخت و بحرانی در کنار یکدیگر امنیت را در استان به خوبی برقرار کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های یکدیگر را می‌دانیم و در تعامل تنگاتنگ با یکدیگر هستیم افزود: تاکنون این همکاری و هماهنگی کامل میان نیروی انتظامی و سپاه استان موجب برکات زیادی بوده است.

 

.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت