پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 آبان 1399 ساعت 21:08:: شناسه خبر: 87101

دستگیری ۶ متهم درگیری خونین بهمئی کمتر از ۴۸ ساعت/اعتراف ۲ متهم به قتل

۲ نفر از متهمان در بازجویی های مقدماتی به ارتکاب قتل ها اعتراف کردند و تحقیقات تکمیلی با نظارت و ارشادات مقام قضائی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار  صدای جنوب  از یاسوج به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ستاد” کیقباد مصطفایی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع  نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای شهر لیکک از توابع شهرستان بهمئی منجر به قتل ۴ نفر در جریان این نزاع بلافاصله اکیب هایی از پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی استان به محل اعزام شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان با هماهنگی و نظارت دادستان محترم شهرستان بهمئی با انجام اقدامات فنی و تخصصی و تلاش شبانه روزی موفق به شناسایی و دستگیری۶ نفر از عاملان اصلی نزاع شده و از آنان ۴ قبضه اسلحه گرم و مقادیری مهمات کشف و ضبط کردند.

مصطفایی تصریح کرد: ۲ نفر از متهمان در بازجویی های مقدماتی به ارتکاب قتل ها اعتراف کردند و تحقیقات تکمیلی با نظارت و ارشادات مقام قضائی در حال انجام است.

 فرمانده انتظامی استان در ادامه با اشاره به این که با حضور مقتدرانه پلیس و دستگاه توانمند قضائی استان و شهرستان، امنیت در منطقه برقرار است ،خاطرنشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی بعمل خواهد آورد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت