پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 آبان 1399 ساعت 12:08:: شناسه خبر: 87212

درنشست ستاد مقابله با کرونا؛ لغو همه تجمعات در کهگیلویه و بویراحمد تا ۱۰ آبان

اعمال سیاست‌های ستاد ملی کرونا در این شهرستان یک ضرورت است و باید هرچه زودتر نسبت به اجرایی شدن دستورالعمل‌های ابلاغ شده در این شهرستان اقدام شود.

به گزارش خبرنگار  صدای جنوب  استاندار این استان درنشست ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا که به منظور اعمال محدودیت‌های بیشتر برای حفظ سلامتی مردم برگزار شد، شرایط استان و چگونگی شیوع ویروس کرونا را یادآور شد و خواستار لغو هرگرونه مراسم و تجمع‌ها از جمله آیین‌های عزاداری و یا برپایی جشن‌های عروسی شد.
حسین کلانتری افزود: به این منظور محدودیت‌های ویژه برای حفظ جان مردم تا ۱۰ آبان ماه ادامه دارد.
وی از فعال شدن گشت ارشاد سلامت در روز‌های گذشته خبر داد و اضافه کرد: این طرح با راه اندازی ۲۰ پایگاه هلال احمر برای پیشگیری بهتر از شیوع این ویروس در استان ادامه دارد.
کلانتری استفاده از ظرفیت‌های استان برای مقابله جدی با گسترش کرونا را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: در شرایطی هستیم که همراهی نکردن مردم می‌تواند خانواده‌های زیادی را عزا دار کند.
وی با ابراز نگرانی از جان دادن تعداد زیادی از بیماران کرونایی در استان، برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم خواستار تشدید نظارت‌های بهداشتی و اعمال قوانین حقوقی شد.
کلانتری ادامه داد: در ین روز‌ها شاهد آمیخته شده جشن‌های عروسی و آیین‌های عزاداری در سطح استان هستیم که هردو از مهمترین عوامل گسترش کرونا درکهگیلویه وبویر احمد بوده است.
استاندار از شهرداری‌ها خواست برای جمع آوری همه بیلیورد‌ها و بنر‌های مربوط به مراسم اقدام کنند.
آقای کلانتری به شرایط خاص شهرستان گچساران اشاره کرد و افزود: اعمال سیاست‌های ستاد ملی کرونا در این شهرستان یک ضرورت است و باید هرچه زودتر نسبت به اجرایی شدن دستورالعمل‌های ابلاغ شده در این شهرستان اقدام شود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد ارائه خدمات غیر حضوری در ادارات با استفاده از ظرفیت دفاتر پیشخوان، پایش سلامت شهروندان با شناسایی سریع برای جلوگیری از مرگ و میر‌ها و فعال شدن پایگاه‌های مقاومت بسیج برای همراهی با کادر بهداشتی را مورد تاکید قرار داد.
آقای کلانتری همچنین از تلاش صدا و سیما در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی برای چگونگی مقابله با این ویروس قدردانی کرد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت