پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 آبان 1399 ساعت 18:08:: شناسه خبر: 87220

درخواست دکتر چمن از مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی/لغو هرگونه تجمع، گردهمایی و مراسمات شادی و عزا

دکتر رضا چمن در گفتگوی ویدئوکنفرانسی با خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه در سه روز منتهی به شامگاه یکشنبه ۱۳۴ مورد جدید ابتلای بیماری کرونا در شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به ثبت رسیده است، بیان کرد: تا شامگاه یکشنبه ۱۸۳ بیمار کرونایی قطعی در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود بستری هستند.

صدای جنوب :

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه ۱۸۳بیمار کرونایی قطعی در بیمارستان شاهرود بستری هستند، گفت: ۱۳۴ مورد جدید ابتلا در شهرهای زیر مجموعه دانشگاه به ثبت رسیده است.

 

رضا چمن بعد از ظهر دوشنبه در گفتگوی ویدئوکنفرانسی با خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه در سه روز منتهی به شامگاه یکشنبه ۱۳۴ مورد جدید ابتلای بیماری کرونا در شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به ثبت رسیده است، بیان کرد: تا شامگاه یکشنبه ۱۸۳ بیمار کرونایی قطعی در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود بستری هستند.

 

وی با بیان اینکه حال ۲۲ نفر از بیماران بستری شده در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود وخیم است در حالی که هم اکنون در آی سی یو تحت مراقبت ویژه هستند، بیان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا پایان روز یکشنبه چهارم آبان ماه ۹۹ متأسفانه ۱۲۲ نفر در شهرستان‌های شاهرود و میامی به دلیل کرونا جان باختند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه بیماری کرونا متأسفانه همچنان در اوج شیوع قرار دارد، بیان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، جلوگیری از تجمعات، عدم خروج غیر ضروری از منزل و مراقبت از سالمندان و بیمارانی که پیشینه بیماری مزمن دارند می‌بایست رعایت شود.

 

چمن خواستار برگزار نشدن هرگونه تجمع، گردهمایی، محفل، دورهمی و عروسی و… شد و گفت: بیماری کووید ۱۹ متأسفانه در شاهرود سیر صعودی دارد و این امر با عدم رعایت بهداشت عمومی متأسفانه تشدید هم می‌شود.

 

وی افزود: تا آغاز روز دوشنبه مجموع مبتلایان قطعی در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه به دوهزار و ۴۸۴ نفر رسیده است که این امر نشان از جدی بودن موضوع کرونا در شهرستان‌های شاهرود و میامی می‌دهد.

 

به گزارش صدای جنوب، استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی در شاهرود و سمنان است که در غرب استان نیز شرایط کرونا مشابه شرق محسوب می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت