پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 آبان 1399 ساعت 11:08:: شناسه خبر: 87321

محاسبه برق امید از آبان ماه آغاز می‌شود/ تخفیف ۱۰۰ درصدی بهای برق در طرح برق امید

طرح برق امید مخصوص مشترکان خانگی است و الگوهای آن نیز از عملکرد خود مردم در سال‌های گذشته استخراج شده و در این زمینه تخفیف ۱۰۰ درصدی بهای برق درطرح «برق امید» برای مشترکان کم مصرف در نظر گرفته شده است.

محاسبه برق امید از آبان ماه آغاز می‌شود/ تخفیف ۱۰۰ درصدی بهای برق در طرح برق امید تاریخ: ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ زمان: ۰۹:۴۵

» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از محاسبه‌های برق امید برای صدور قبض الکترونیکی برق از ابتدای آبان ماه امسال خبرداد.

به گزارش خبرنگار صدای جنوب  به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، ” داود راهزادی ” در برنامه تلویزیونی گفت:‌ شهریورماه امسال، پیشنهاد وزارت نیرو درخصوص طرح برق امید در هیات دولت به تصویب رسید و دستورالعمل های این طرح نهایی شد.

وی افزود: طرح برق امید از ابتدای آبان ماه به صورت رسمی شروع شده و قبض برق الکترونیکی که محاسبات طرح برق امید نیز در آن گنجانده شده باشد، در نخستین دوره قرائت کنتورها لحاظ و برای مشترکان ارسال می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، هدف طرح برق اُمید را حمایت از مشترکانی دانست که در مصرف برق خود به الگوهای تعیین شده با مصارف صحیح وسایل برقی توجه می کنند.

راهزادی گفت: طرح برق امید مخصوص مشترکان خانگی است و الگوهای آن نیز از عملکرد خود مردم در سال‌های گذشته استخراج شده و در این زمینه تخفیف ۱۰۰ درصدی بهای برق درطرح «برق امید» برای مشترکان کم مصرف در نظر گرفته شده است.

این مسوول شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به اینکه تعرفه های برق پلکانی است، حتی مشترکان پر مصرف نیز می‌توانند با رعایت نکات مدیریت مصرفی، از افزایش مصرف برق جلوگیری کنند و با ورود به طبقه خوش مصرف‌ها، بهای کمتری برای برق بپردازند.

وی تعداد مشترکین خانگی در این استان را حدود ۲۱۰ هزار مشترک ذکر و خاطرنشان کرد:‌براساس برآوردهای صورت گرفته، ۶۵ هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد مشمول طرح برق اُمید خواهند شد.

راهزادی گفت: در طرح «برق امید»، مشترکان برق خانگی در سه گروه کم‌مصرف، خوش‌مصرف و پرمصرف قرار می‌گیرند. بر این اساس، مشترکان کم‌مصرف از تخفیف ۱۰۰ درصدی در قبض برق بهره‌مند می‌شوند، از مشترکان خوش ‌مصرف قدردانی می‌شود و مشترکان پرمصرف نیز با انجام کارهایی از عنوان پرمصرف دور شده و به خوش‌مصرف‌ها می‌پیوندند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت