پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 آبان 1399 ساعت 12:08:: شناسه خبر: 87677

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد؛ تخصیص بیش از ۷درصد از اعتبارات ورزش به صورت نقدی و اسناد

پارسال ۷ و نیم درصد از اعتبارات حوزه ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به صورت نقدی و اسناد خزانه تخصیص یافت.

به گزارش  خبرنگار صدای جنوب مدیرکل ورزش و جوانان این استان در نشست بررسی مشکلات ورزشی شهرستان چرام گفت: سال ۹۸ به دلیل تحریم‌های ظالمانه ۷ و نیم درصد از اعتبارات حوزه ورزش استان یعنی از ۳۵ میلیارد تومان حدود ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تخصیص یافت که برای مطالبات پیمانکاران در نظر گرفته شد.
آقای علوی افزود: امسال قرار است بین ۱۵ تا ۲۰ درصد اعتبارات اختصاص یافته تخصیص یابد که با این اعتبار سعی می‌کنیم تعدادی از طرح های نیمه کاره ورزشی را تکمیل کنیم.
وی با بیان اینکه برخی از طرح های ورزشی شهرستان چرام از محل اعتبارات وزارت نفت بوده، افزود: تلاش می‌کنیم با توجه به محدودیت‌های اعتباری چندین طرح در شهرستان چرام را تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری برسانیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروزه از ورزش به عنوان یک صنعت استفاده می‌کنند و توریسیم ورزشی می‌تواند برای رونق استان ما موثر باشد، اما برای دستیابی به این مهم در شهرستان چرام به توسعه زیرساخت‌ها نیاز داریم.
علوی با بیان اینکه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش کردیم تا فضای ورزش همگانی استان را ارتقاء دهیم، افزود: از سال ۹۷ تا کنون توانستیم در رشته ورزش‌های همگانی تحول خوبی ایجاد کنیم و به تبع آن اقدامات خوبی در ورزش همگانی شهرستان چرام صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه یکی از پروژه‌های عمرانی شهر چرام غیرفعال بودن طرح ساخت استخر شهر چرام بود که بالاخره با زحمت مسئولان توانستیم این استخر را راه اندازی کنیم، عنوان کرد: چند سال گذشته هیچ اعتباری برای شهرستان چرام در خصوص تعمیر و تجهیز اختصاص نیافته بود و قرار هم نیست طرح های که در طول ده سال گذشته تکمیل و اجرایی نشد یک شبه احیاء شوند.
علوی ادامه داد: با توجه به میزان اعتبارات در مدت دو سال گذشته اعتبارات خوبی به هیئت‌های ورزشی شهرستان کمک شده است.
وی گفت: در روستای طبق بردیان بر اساس اسناد موجود زمینی برای چمن مصنوعی در نظر گرفته شد و متاسفانه این زمین دارای معارض و برخی مشکلات دیگر است و باید مسئولان در این زمینه چاره اندیشی کنند.
علوی افزود: طبق درخواست مسئولان شهرستان چرام آماده برگزاری نشستی با ورزشکاران این شهرستان هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی به هیئت‌های ورزشی اعلام کردیم که هر گونه فعالیت ورزشی در شهرستان با اجازه ستاد مقابله با کرونای شهرستان و استان باشد.
وی گفت: ما برای رفع مشکلات جوانان به ویژه بیکاری و ازدواج به کمک سایر دستگاه‌ها نیاز داریم.
علوی با بیان اینکه تعداد ۵ واحد خانه جوان در ۵ شهر استان تکمیل شد، افزود:عملیات اجرایی خانه جوان باشت با هفتاد درصد پیشرفت کاری نیز به دلیل دریافت عوارض توسط شهرداری متوقف شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه از اعتبارات امسال برای ایجاد خانه ورزش شهر چرام استفاده می کنیم گفت: امسال از اعتبارات فصل ۵ استانی نیز برای پیشرفت طرح های عمرانی ورزشی استان استفاده می‌کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت