پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 آبان 1399 ساعت 11:08:: شناسه خبر: 88352

تقدیر وزیر میراث فرهنگی کشور از فعالیت های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

علی اصغر مونسان در جلسه شورای معاونان و مدیران وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور، که با حضور ویدئو کنفرانسی مدیران‌کل استانی در مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران برگزار شد، از فعالیت های صورت گرفته در راستای توسعه زیر ساخت های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار صدای جنوب به نقل از  روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، مونسان با رضایت از گزارش‌های ارائه شده در این جلسه، طرح های اجرا شده و در حال اجرای استان‌ کهگیلویه و بویراحمد را مناسب ارزیابی کرد و افزود: با کارهای صورت گرفته در استان‌ها، گردشگری کشور چشم‌انداز روشنی دارد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشورتصریح کرد: در حال حاضر هیچ نقطه‌ای از کشور وجود ندارد که زیرساخت گردشگری مناسب و پروژه‌های باکیفیت نداشته باشد، گردشگری مزیت ذاتی کشور است که انشاءالله با همت همه مدیران روزبه‌روز جایگاه خود را در اقتصاد و اشتغال‌زایی به‌دست می‌آورد.

افتتاح ۱۲ طرح در استان کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر ۹۹

مجید صفایی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه  با ارئه گزارش به راه‌اندازی بازارچه دائمی صنایع‌دستی، عملیات نجات‌بخشی آثار تاریخی سد چم‌شیر و مرمت پل تاریخی پاتاوه در شهرستان دنا اشاره کرد وگفت: تعداد کل طرح‌های در حال اجرای استان ۴۰ مورد با حجم سرمایه‌گذاری ۴۳۹ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۱۰۳۶ نفر است.

صفایی با بیان اینکه تا ایام دهه فجر ۱۲ طرح با حجم‌ سرمایه‌گذاری ۱۱۵میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می‌شود، افزود: مجتمع بین‌المللی گردشگری، تفریحی و ورزشی «آزادی باقری» در یاسوج، دو هتل، موزه باستان‌شناسی یاسوج، مجتمع اقامتی و گردشگری «دال زاگرس» و مجتمع خدمات راهی و تفریحی «ستاره شوش» از جمله این طرح‌هاست

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت