پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 آبان 1399 ساعت 13:08:: شناسه خبر: 88358

مهمترین برنامه‌های سفر رئیس مجلس به استان

رئیس مجلس شورای اسلامی در صورت موافقت ستاد کرونا به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند.

به گزارش خبرنگار  صدای  جنوب ، نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم پیش سفر رئیس مجلس دو روز پیش وارد استان شدند و برخی جمع بندی ها را از طرح هایی که قرار است مورد بازدید قرار بگیرد انجام داده شد.
حجت الاسلام موحد با بیان اینکه رئیس مجلس شورای اسلامی در صورت موافقت ستاد کرونا به استان سفر می کند افزود: با توجه به شرایط کرونایی، زمان سفر رئیس مجلس به استان مشخص و اعلام می‌شود.

وی گفت: محمد باقر قالیباف در صورت سفر به استان، از برخی طرح های مهم در شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بازدید می کند.

نماینده مردم کهکیلویه، بهمئی، چرام و لنده عنوان کرد: طرح ملی جاده پاتاوه ـ دهدشت، پتروشیمی دهدشت، معدن فسفات چرام و لنده و نیروگاه ترکیبی پادوک دهدشت، نیز مهمترین طرح هایی است که قرار است رئیس مجلس شورای اسلامی از آنها بازدید کند.

وی اضافه کرد: طرح جاده لنده ـ تشان، سد آبریز، آبرسانی به چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ، معدن نیترات لیراب در دیشموک، سیمان سپو در دهدشت، جاده لیکک ـ جایزان و معادن فسفات چرام و لنده نیز از دیگر طرح هایی است که مورد بازدید قرار می گیرند.

حجت الاسلام موحد بیان کرد: معرفی برخی از ظرفیت‌های سرمایه گذاری و اشتغالزایی استان از جمله معرفی بخش کشاورزی و طرح های آبرسانی نیز در این سفر مورد بررسی قرار می گیرد.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده اضافه کرد: شورای اداری نیز با حضور قالیباف در استان برگزار می‌شود، رییس مجلس با حضور در دیگر حوزه‌های انتخابیه از طرح ها و ظرفیت‌های آن شهرستان‌ها نیز بازدید خواهد کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت