پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 آذر 1395 ساعت 20:09:: شناسه خبر: 8836

رقص مرگ در جاده های کهگیلویه و بویراحمد/زخمی شدن ستاره سابق استقلال و فوت فرهنگی سادات امام زاده علی(ع)

در هیاهوی تغییر نام استان و جدل رسانه موافقان و مخالفان این جاده ها هستند که با خون مردم استان رنگین می شود

پایگاه خبری صدای جنوب:

این روزها اخبار ناخوشایندی از تصادفات جاده ای در استان کهگیلویه و بویراحمد به گوش می رسد.که موجب کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان شده است.

در تازه ترین مورد برخورد اتوبوس حامل بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال زاگرس چهارمحال بختیاری با صخره در جاده یاسوج – بابامیدان باعث مصدومیت چند تن از اعضای این تیم شد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از  صبح خرد(جمانیوز)،تعدادی از مصدومین این حادثه که به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شده اند،هم اکنون تحت مداوا قرار گرفته اند.

یکی از بازیکنان تیم فوتبال کیان  بختیاری گفت: از سری مسابقات لیگ دسته سوم کشور قرار بود ظهر فردا با تیم ابوذر باشت مسابقه فوتبال برگزار شود که در ان مسابقه تیم ابوذر میزبان بود و ما ظهر اروز شهرکرد را به مقصد باشت ترک کردیم.

وی ادامه داد:۲۴ نفر مسافر اتوبوس بودیم که ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امشب در جاده بابامیدان،ترمز اتوبوس از کار افتاد و راننده حدود دو دقیقه تلاش کردکه اتفاقی نیافتد ،که با مهارت خاص از سقوط اتوبوس به ته دره جلوگیری کرد .

بازیکن تیم فوتبال کیان بختیاری عنوان کرد: زمانی که راننده از ترمز نا امید شد درب اتوبوس را باز کرد و از ما خواست به بیرون بپریم که همه ما به بیرون از اتوبوس پریدیم و اکنون متوجه شدیم که به بیمارستان منتقل شدیم.

علی سامره بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال که هدایت این تیم را بر عهده دارد نیز از مسافران اتوبوس بوده است که به دلیل در رفتگی کتف به بیمارستان نورآباد ممسنی منتقل شده است.

چندین کشته و زخمی در تصادف جاده یاسوج به اصفهان

همچنین در تصادف دیگری  در نزدیکی روستای دارشاهی ، اثر برخورد خودروی پراید با زانتیا تاکنون مرگ یک نفر تایید شده است.

لازم به توضیح است فرد فوت شده از سادات امام زاده علی(ع) و فرهنگی بوده است.

فرمانده پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد از کشته شدن راننده پراید بر اثر بی‌احتیاطی راننده زانتیا در محور یاسوج به اصفهان خبر داد.

منوچهر سیاهپور امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: عصر امروز در محور یاسوج به اصفهان و در کیلومتر ۳۰ این محور حدفاصل روستای خمینی‌آباد سانحه تصادفی رخ داد.

این فرمانده انتظامی گفت: در این سانحه که به دلیل انحراف به چپ خودروی زانتیا رخ داد متأسفانه راننده سواری پراید فوت کرد و دو سرنشین آن نیز مصدوم شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

بر اساس این گزارش دیشب هم تصادف دیگری در محور سپیدار به یاسوج که رخ داد چندین نفر کشته و زخمی شدند که به نظر می رسد جاده های استان همچنان جان می گیرد و در هیاهوی تغییر نام استان و جدل رسانه موافقان و مخالفان این جاده ها هستند که با خون مردم استان رنگین می شود

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت