پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 آذر 1399 ساعت 21:09:: شناسه خبر: 88642

پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده بمناسبت هفته بسیج

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در پیامی هفته بسیج را تبریک گفتند.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در پیامی هفته بسیج را تبریک گفتند.

متن پیام

بسمه تعالی
بسیج شجره ی طیبه ای است که در بوستان انقلاب اسلامی و به فرمان امام خمینی (ره) در پنجم آذر ۱۳۵۸ تاسیس گردید.
بسیج مدرسه ی عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن،اذان رشادت و شهادت سر داده اند. بسیج،مجموعه ی باشکوهی از یگانگی،هم دلی و هم صدایی است.که جامعه را به سمت ارزش های والای اسلامی رهنمون می کند.وظیفه ی تک،تک،ماست تا با ترویج و تبلیغ فرهنگ بسیجی در راستای گسترش و تقویت روحیه ی ایثار و از خودگذشتگی،مسیر اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی را هموار نماییم.
مقام معظم رهبری(مدظله العالی): “بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف، مرهون تفکر بسیجی است و بسیج مجموعه ای است که دشمن را بیمناک و دوستان را امیدوار و خاطر جمع می کند.”
حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های این مجموعه انقلابی، تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود بلکه در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است.
امروز، تفکر بسیجی که در فرمایش رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به عنوان لشکر مخلص خدا مزین شده ، به مدد علم، بینش ، نوآوری و با بهره‌مندی از بصیرت انقلابی توانسته است در خدمت به اهداف والای کشور اسلامی پیشتاز باشد.
اینجانب این هفته میمون و با برکت را محضر تمامی بسیجیان ایران،کهگیلویه وبویراحمد بویژه شهرستان لنده تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند متعال توفیق روز افزون این نهاد ارزشمند و همه بسیجیان دریا دل را از درگاه خداوند متعال مسالت مینمایم.
نورمحمد نعمتی
مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان لنده

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت