پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 آذر 1399 ساعت 22:09:: شناسه خبر: 88955

قدر دانی ویژه استاندار از کادر درمانی استان/روند کرونا در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به میانگین کشوری افزایشی است

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

استاندار به صورت ویژه از کادر درمانی کهگیلویه وبویراحمد قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار صدای جنوب استاندار امروز با اعلام اینکه دانشگاه علوم پزشکی دربین ۶۵ دانشگاه هم نوع رتبه ۵ کشور را دریافت کرده گفت: این ارتقاء آن هم در شرایط سخت و دردناک کرونایی نشان از تعهد انسان دوستی و ایثار کادردرمان دارد.

کلانتری افزود: ورودی به بیمارستان‌های استان همچنان زیاد و فشاربرکادردرمان را مضاعف کرده است.
وی با تاکید براینکه کاهش این سنگینی تنها با همکاری مردم میسر می‌شود ادامه داد: با اخلال کنندگان و افرادی که در برنامه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا سهل انگاری می‌کنند برخورد قاطع می‌شود.

وی بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای مقابله با کرونا تاکید کرد و افزود: بیش از هر جایی استان ما با توجه به میزان شیوع کرونا به اجرای صحیح طرح محله‌ محور نیاز دارد و باید از این طرح نهایت استفاده شود.

کلانتری بر انجام تست‌های هدفمند و  تامین اکسیژن لازم برای بیمارستان‌های استان تاکید کرد و گفت: با افرادی که در تامین امکانات و تجهیزات لازم کوتاهی و قصور داشته‌باشند به شدت برخورد خواهد‌شد.

وی در واکنش به اعتراضات نسبت به استخدام‌ها، گفت: اگر در جایی نیرویی به صورت مدت زمان محدود استخدام می‌شود، از طرف تعهد گرفته شود که بعد از پایان زمان ادعایی نداشته‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: برای تامین اکسیژن مشکلی نداریم و سه استان برای تامین اکسیژن استان اعلام آمادگی دارد.

در یک دورهمی یازده نفره ده نفرشان به کرونا مبتلا شده‌اند، مردم تلاش کنند کمتر به ادارات و بانک‌ها مراجعه کنند و ادارات و بانک‌ها سعی کنند خدمات را به سمت غیر حضوری ببرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: تحت هیچ شرایطی حاضر نیستیم احدی از مردم و اصناف جریمه شوند، اما موضوع سلامتی مردم برای ما در اولویت است و با کسانی‌که سلامتی مردم را به خطر بیاندازند به جد برخورد خواهد‌شد

احد جمالی معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست از وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم و اصناف قابل تقدیر است، اظهار داشت: کمیته امنیتی و نظارتی ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده است.
وی از فرمانداران خواست که برنامه‌های مدون و مستمری برای مقابله با این کرونا را داشته باشند.
جمالی از کادر درمانی بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد و گفت: آنها از جان شان مایه گذاشته‌اند که باید از  روحیه بسیجی و فداکارانه آنها قدردانی کرد.
وی گفت: از امشب ظرفیت تولید اکسیژن در استان کهگیلویه و بویراحمد افزایش پیدا می‌کند.

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت