پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 آذر 1399 ساعت 01:09:: شناسه خبر: 89066

پیام سردار هاشمی پور در پی شهادت رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع

رجاء واثق دارم لطف و مدد الهی و توجه خاصه ی حضرت ولی عصر (عج) در تمامی عرصه ها یاریگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و روح بلند شهید فخری زاده و همه شهیدان راه حق و حقیقت، سلامت و امنیت در جوار قرب الهی به کمال و آرامش خواهند رسید..

صدای جنوب :

رئیس هییت مدیره سازمان اقتصادی کوثر،در پی شهادت مظلومانه دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده پیام تسلیتی صادر کرد.

درمتن پیام سردار عدل هاشمی پور آمده است؛

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

شهادت هنر مردان خداست
امام خمینی(ره)

بار دیگر مزدوران کوردل چهره ی کریه، پلید و ضد انسانی نظام سلطه را به نمایش گذاشتند و در اقدامی ناجوانمردانه رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع کشورمان را به شهادت رساندند.

دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده به همرزمان شهید هسته ای پیوست تا عناد، کینه و جهالت آمران و عاملان این حادثه تروریستی بیش از پیش برای جهانیان آشکار گردد.

اینجانب در نهایت تألم و تأثر شهادت این دانشمند بزرگ، متعهد، متخصص و مدیر خدوم را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی و بیت مکرم آن شهید سعید تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

بی شک، پیشرفت های علمی و رشد شتابنده ی دانش صلح آمیز هسته ای در پی جهد دانشمندان علوم هسته ای ایران اسلامی، جهل استکبار جهانی و شهادت نخبگان کشورمان را به دنبال دارد که حاکی از فتح قله های دانش توسط جمهوری اسلامی و استیصال نظام سلطه است.

به یقین چنین حرکات مذبوحانه ای علاوه بر عزم راسخ و جهادی اندیشمندان کشورمان در دستیابی به فن آوری در علوم مختلف به ویژه هسته ای، پاسخ مناسب و انتقام سخت را از سوی کشورمان در پی خواهد داشت.

رجاء واثق دارم لطف و مدد الهی و توجه خاصه ی حضرت ولی عصر (عج) در تمامی عرصه ها یاریگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و روح بلند شهید فخری زاده و همه شهیدان راه حق و حقیقت، سلامت و امنیت در جوار قرب الهی به کمال و آرامش خواهند رسید ان شاءالله.

توفیق پیروی بیش از پیش همگان از ولی امر مسلمین جهان را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

عدل هاشمی پور

خادم مردم

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت