پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 آذر 1399 ساعت 20:09:: شناسه خبر: 89094

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

متقاضیان محدودیتی برای دریافت تسهیلات کرونایی ندارند

صدای جنوب : معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴ هزار و ۹۲۱ نفر برای دریافت تسهیلات کرونایی در این استان در سامانه کارا ثبت نام کرده اند که میزان اشتغال حاصل از پرونده آن ها ۶ هزار و ۹۳۸ نفر است. حشمت الله صمیمی اظهار داشت: در پی شیوع بیماری کرونا در کشور تعداد […]

صدای جنوب :

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴ هزار و ۹۲۱ نفر برای دریافت تسهیلات کرونایی در این استان در سامانه کارا ثبت نام کرده اند که میزان اشتغال حاصل از پرونده آن ها ۶ هزار و ۹۳۸ نفر است.
حشمت الله صمیمی اظهار داشت: در پی شیوع بیماری کرونا در کشور تعداد زیادی از کسب و کارها خسارت دیدند و به منظور کمک به این واحدهای تولیدی این تسهیلات به استان اختصاص یافته است.

وی افزود: دولت همواره حامی تولیدکنندگان است و بانک ها موظف شده اند نسبت به پرداخت این تسهیلات اقدام کنند تا مردم از این مزایا بهره مند شوند.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم اینک از سوی معاونت اقتصادی ریاست جمهوری بخش نامه ای صادر شده که تمامی افرادی که در سامانه کارا ثبت نام کرده اند، هیچ مشکل و محدودیتی برای دریافت تسهیلاتشان ندارند.

صمیمی ابراز داشت: تسهیلات درخواستی ۴ هزار و ۹۲۱ پرونده متقاضیان ۶۷ میلیارد تومان بوده که تاکنون ۲ هزار و ۸۰۰ متقاضی موفق به دریافت این تسهیلات شده اند.

وی تاکید کرد: اشتغال حاصل از این تعداد پرونده سه هزار و ۶۷۶ نفر بوده است.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه ‌و بویراحمد عنوان کرد: تاکنون حدود ۳۰ میلیارد تومان به متقاضیان تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا پرداخت شده و نظام بانکی استان آمادگی پرداخت ۳۷ میلیارد تومان دیگر را داراست.

وی بیان کرد: به بیان دیگر ۴۴ درصد از مجموع تسهیلات درخواستی پرونده های افراد متقاضی پرداخت شده و نرخ سود این تسهیلات ۱۲ درصد است.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دوره بازپرداخت تسهیلات، به مدت ۲ سال و تضمینی که برای دریافت تسهیلات از سوی بانک‌ها دریافت می‌شود.

شرایط دریافت تسهیلات کرونایی در شرایط کنونی‌کشور، برای رفاه حال مردم بسیار تسهیل یافته است.

شرایط دریافت این تسهیلات به ترتیب برای کمتر از ۱۶ میلیون تومان سفته فرد متقاضی یا چک متقاضی لازم است و نیازی به ضامن ندارد و برای ۱۶ تا ۴۸ میلیون تومان وثیقه سفته و یا یک چک با یک ضامن نیاز دارد.

همچنین برای وام ۴۸ تا ۱۶۰ به دو ضامن و ۱۶۰ تا ۲۰۰ میلیون سه ضامن نیاز دارد و برای وام ۲۰۰ تومان به بالاتر بنا به تشخیص بانک وثایق متعارفی که معمولا بانک ها دریافت می کنند، مورد نیاز است.

بر اساس هماهنگی های صورت گرفته سیستم نظام بانکی کهگیلویه و بویراحمد آمادگی کامل و لازم برای پرداخت تسهیلات کرونایی به متقاضیان را داراست.

بانک‌های های پرداخت کننده تسهیلات شامل بانک های انصار، بانک پارسیان، بانک تجارت، رفاه کارگران، سپه، صادرات ایران، ملت و ملی هستند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت